1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lost Planet 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 23 feb 2009.

1. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    is het echt zo gaar dan ?

mij lijkt ie wel cool eigenlijk :confused:

2. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu op het eind van episode 4. Het is in co-op zeker wel tof, alleen de AI is echt ZWAAR KUT. Het ziet er allemaal veel uit en je hebt echt te vaak dat je op een frustrerende manier doodgaat (van een rijdende trein gebeukt worden, 2x in 3 seconden en allemaal van dat soort shit)

3. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik had juist wel verwacht dat het een goede titel zou zijn! :eek: Deel 1 heb ik met veel plezier gespeeld (niet uitgespeeld :'-( ) en zag eerlijk gezegd echt wel een beetje uit naar deze titel. :D

Is het echt allemaal zo drama of is het meer een kwestie van een uurtje wennen?

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hahaha, tja over die trein had GT het ook geloof ik, of was het nou IGN? Hoe dan ook, ze hadden het inderdaad over zulke frustrerende momenten. En dat je vaak geen flauw idee hebt wat je moet doen of waar heen te gaan, lol. Echt gek dat de makers daar helemaal niet aangedacht hebben.

5. Nickjuh

Nickjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de trein missie is echt een drama 8) je flikkert elke x weer van die trein af, of je wordt er afgeschoten. En daarbij als je voorin in de trein bent, moet je eerst uitzoeken wat je precies moet doen. Vervolgens missie failed. En dan mag je vrolijk weer beginnen achteraan de trein.. =(

6. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt de game gewoon weer ouderwets capcom hoor.. ik snap dat het frustrerend is voor meeste gamers (geef ze geen ongelijk) maar multiplayer is erg tof weer, co-op is sterk, de game ziet er fantastisch uit, veel customization options, manuals voor mechs (veel diepgang in de controls!), goed geluid, wat oudbollig qua opzet hier en daar.. maar dat het matige reviews krijgt vindt ik maar raar.

Vergelijk het maar met resident evil 5.. oudbollige opzet in een mooi jasje (die kreeg overigens wel goede recensies). typisch capcom.

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Er is een fijne grens waar "oldskool" gewoon "frustrerend" wordt. Lost Planet had zulke momenten en blijkbaar Lost Planet 2 ook.

Wat ik mij bijvoorbeeld nog van LP1 herinner is dat op de hoge moeilijkheidsgraden je karakter bij een boss eenmaal tegen de grond werd gesmakt, hij dan totaal niet beschermt was. Resultaat: zodra je overeind staat krijg je alweer klappen en vlieg je weer tegen de grond, keer op keer. En zo heb ik heel veel boss battles verloren. Zelfs de games van vroeger waren (meestal) fair. Moeilijk, maar eerlijk. In LP zitten IMO gewoon gameplay design fouten en als ik het zo hoor is daar weinig aan veranderd in LP2.

Laatst bewerkt: 9 mei 2010
  8. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog iemand die misschien wel te spreken is over lost planet 2 :lol:

8)

9. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik moet zeggen dat ik hem erg vermakelijk vind ondanks alles.. Het enige waar ik misschien wat spijt van heb is dat ik hem voor de volle mep heb gekocht/moeten kopen aangezien ik me had voorgenomen/beloofd met een vriend hem coop te doorlopen wanneer ie uitkwam omdat ik toen wat tijd had. Een budgetbak game zou ik het zeker niet durven noemen, maar eerder een spel dat je goedkoper op een Aziatische webshop goedkoper koopt en pas een week later krijgt.

In elk geval, hij is (coop) erg leuk! Ik kan me voorstellen dat er echt weinig aan is als je'm alleen gaat doorspelen. De gevechten zijn leuk, de bosses zijn gigantisch en indrukwekkend. Variatie is er zeker te vinden in vnl. boss fights en ook omgevingen. Verder zijn de objectives niet echt spectaculair, maar dat is in meerdere spellen wel zo.
    De verhaallijn is niet ijzersterk te noemen en erg lineair, je hebt inderdaad ook weinig voeling met de personages zoals ik in een review las, maar dit is omdat je als meerdere factions vecht elk in hun eigen setting. Deze ogenschijnlijk aparte storylines komen echter wel samen in een gezamelijke plot.

Wat nog... De vijanden, en dan vnl. hun AI is inderdaad redelijk belabberd te noemen. Maar de verschillende bestuurbare VS's (of mechs waar je vanalle wapens aan kan equippen) zijn dan weer wel een verrijking en ook vaak aanwezig. Er is ook heel veel te customizen, van bijnamen tot emotes, tot wapens, armor & camo. Je zou het spel een beetje kunnen vergelijken op dat vlak met Too Human.

Het heeft sowieso wat een aparte stijl, maar dat het spel daarom tot het bot moet afgekraakt worden is absoluut onterecht. Een beetje zoals bij een jRPG blijven vitten over lineariteit & cliche verhaal/personages. Als je daar niet van houdt moet je maar gewoon dat genre games links laten liggen.

10. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    And there we go, Dial laat wat van zich horen. Bedankt man, ik wou je gister/vandaag al gaan messagen over XBL hoe het beviel want ik wil 'm ook graag puur voor de co-op! Alhoewel ik Lost Planet 1 nog wat vast zit op Extreme omdat ik 'm daarop ineenkeer wil uitspelen. xD

11. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Hah extreem belooft wel pittig te worden, ook hier. Zeker sommige bossfights. Trouwens je kan met de characters van Gears of War spelen heb ik juist ontdekt, best raar. Als je besluit'm te kopen stuur maar een coop invite!

12. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    als ik hem binnen heb wil ik ook wel coop spelen ik voeg jullie wel toe als ik hem ontvangen heb

13. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Laatst bewerkt: 13 mei 2010
  14. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik vond de Recensie van Insidegamer nou niet echt enorm goed...
    Nouja care om die Recensies, ik ga Lost Planet 2 morgen halen!

15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Is er ook splitscreen co-op?

16. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ja alleen mini schermpjes net zoiets als cod : waw en resident evil 5

17. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Giantbomb geeft de game een 4 (2 uit 5 sterren), en na de review gelezen te hebben kan ik wel begrijpen waarom hij dit cijfer krijgt. Checkpoints die te ver uit elkaar liggen, slechte AI, als je singleplayer speelt met optie voor anderen om te joinen en je disconnect ff van xboxlive gaat het beeld op zwart en mag je een half uur opnieuw spelen. Als je een random game wilt joinen die al aan de gang is kun je niet zomaar joinen maar moet je wachtend naar een statisch beeld kijken totdat je kunt joinen, de reviewer had na een kwartier voor zich uit kijken de hoop maar opgegeven.

Denk niet dat ik m ga halen, en wachten tot ie goedkoper wordt heeft ook geen zin omdat dan waarschijnlijk veel mensen deze game niet meer spelen en daar moet deze game het juist van hebben. Zonde hoor.

18. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    voelt een beetje afgeraffeld, eerdat ik eindelijk een co-op game kon beginnen.... en dan ook nog erg kleine scherpjes spitscreen.

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556

Deel Deze Pagina