Dit gaat nergens over, alleen maar could not connect als ik een vriend wil joinen. Gek genoeg als mijn broer (ander huis,andere connectie) erin zit krijg ik die error. Als hij er niet inzit, kan ik ineens joinen...okaaaaaaaay? Mijn land is echter wel UK als ik in de server zit, komt omdat ik mijn land naar UK heb gezet, zodat sommige games niet in het Nederlands zijn. Dit heeft mijn broer ook gedaan..maar dat moet tohc niks uitmaken? Is gelijk de eerste game waar het zo raar gaat...nooit last met GRAW en BC2.
Nou.. Word nou niet echt blij van die demo.. Ga constant dood doordat je zelf kan kiezen waar je spawnt en vervolgens spawnt er tegelijk met jou een enemy.. Werd net dus van spawn geblazen door een VS.. Dat moet toch niet kunnen?
Kreeg net een sms van game mania dat ik mijn 2 exemplaren kan komen ophalen komt dat even goed uit met een LAN vanavond!
Lost Planet 2 UK Review Closing Comments Lost Planet 2 is at its best when you're a giant robot fighting other giant robots – in other words, when it's simple. At its core it's a potentially great action game and it's very good-looking, but it explains itself so incredibly poorly and has such an awkward structure and poor checkpointing that a lot of the fun is ruined by interminable frustration – not to mention the fact that it's basically unplayable as a single-player game. It has a few genuine standout moments, especially on the rare occasions that everything works in co-op, but they don't balance out the faults. 6.8 - passable http://uk.xbox360.ign.com/articles/108/1087868p1.html
Ja , inrpincipe hebben ze genoeg positieve dingen te melden. En die negatieve punten, tja ik kan begrijpen dat het frustrerend kan zijn en irritant maar zal het de game verzieken? Reviews boeien mij meestal niet zo erg,maar dit is toch wel erg laag. En dan nog, ik wilde sowieso wachten met de game te halen, vooral omdat ik eerst Alan Wake haal en een weekje erop is het tijd om The wild West onveilig te maken
Eerlijk gezegd vond ik de demo ook niet zo indrukwekkend... Grafisch zeker mooi, maar bij vlagen is de gameplay zo stroef. Dat was trouwens ook bij het eerste deel, maar toen was ik meer onder de indruk van de graphics.
Toch als je op Metacritic kijkt, zijn er genoeg 8'en en ik geloof zelfs een 9. Maar ik wacht wel met de game, dat sowieso. Ik haal em wel een keertje , want 4 player co-op campaign lijkt me erg cool, zelfs met wat frustraties en probleempjes..we zijn niet van suiker zeg
[GT]http://www.gametrailers.com/video/review-lost-planet/100007?type=flv[/GT] Gametrailers review geeft een 7,2, op basis van de beelden en argumenten lijkt mij dat ook wel terecht. Solide 3th person shooter waarbij je het wel met 3 andere spelers moet spelen. Iets dat sowieso wel gezellig is, en zo moeilijk is het niet. Ga naar een willekeurige site en verzamel wat gamertags oid en dan heb je je 3 andere spelers al.
Je moet van de link http://www.gametrailers.com/video/review-lost-planet/100006 alleen het dikgedrukte tussen [ gt ] [ /gt ] zetten. Anyway, de juiste link naar de video: [gt]100006[/gt]
Over een tijdje wanneer het wat rustiger is qua games, dan haal ik LP2. En dan samen met broer en vrienden de co-op campaign spelen. Als de game alleen maar zoveel kritiek krijgt omdat de SP niet geweldig is,maar de co-op wel...dan vind ik sommige cijfers echt te laag.
Tsja, de AI schijnt gewoon uber slecht te zijn en nou'ja als je dan 4 player co-op doet lijkt me dit geen probleem.
Budget bak is nog teveel van het goeie, wat een drama spel is dit zeg Over de ai laten we het maar niet eens hebben
Heb hem vanmiddag opgepikt, maar wat een drama zeg. duurt ff voordat je doorhebt hoe je SP moet starten. Spel ziet er wel goed uit trouwens!