voeg mij ook maar toe als je zin hebt... ik ben nou trouwens bij de worm en ik had een heel eind die gele punten kapotgeschoten maar daarna kwamen ze weer terug weet iemand of dat hoort?
Er zit volgens mij een bug/glitch in het laatste LvL bij de eindbaas. Hoevaak ik hem ook doodmaak,hij blijft leven Ik heb em nu echt al 5 x gekilld (dat de levensbalk van hem helemaal leeg is) En toch gaat het gevecht door!? Ik heb van alles geprobeerd(en ik bedoel ECHT alles) maar hij blijft leven. Weet iemand hier mischien meer over??
die worm in lvl 3 gaat op zich niet dood elke keer dat je de worm doodt komt er weer een nieuwe worm aan de oppervlakte
WORM level 3: Ik heb op een ander forum gelezen dat je de worm in level 3 niet hoeft te doden. Als je hem vermoord, komt er gewoon weer een nieuwe, en dat gaat maar door. Als je gewoon doorspeelt en je niet bezig houdt met de worm kom je bij een eindbaas terecht in een Vital Suite. Als je die omlegt, dan is het mission complete. Wel schijnt het zo te zijn dat wanneer je zo'n worm killed, je een achievement hebt unlocked.
Heeft iemand een tip om de eindbaas van mission/level 11 te verslaan? want ik krijg hem maar niet dood, krijg hem elke keer rond 1/5de hp over ( want die besturing zuigt ook met dat gevecht zeg! )
Blijf gewoon lekker schieten (x) richting hem, schiet die homing nades die de eindbaas afschiet kapot daarmee. Houd altijd L ingedrukt ( verticale slag troep.. ) en alleen loslaten als je dichtbij de baas staat en goed gemikt ben. Zo is het mij gelukt. De besturing is gewoon dik schijt bij de eindbaas, dat zwaard werkt 5 van de 10 keer niet wanneer je wilt. Als je dus werkt via de L trigger ingedrukt houden en alleen loslaten als je hem wil slashen, moet 't lukken. Zodra ik dit kunstje bedacht had lukte het me in 2 keer.
je moet zoiezo niet schieten, dat gaat veel te langzaam... je moet gwoon zodra je begint al Ltrigger in houden en een paar meter afstand van die kerel vliegen, als je m dan slaat draait het scherm een beetje rond. Maar als dat gestopt is staat hij weer recht tegenover je. ongeveer 10x slaan en hij is dood.
ja bedankt man heb het nu eindelijk gehaald! echt serieus hadden ze niet moeten doen dat op het einde maargoed, Bedankt voor de tips!!!
Klopt niet helemaal, en anders hadden ze het wel bij 720P gelaten...maar is misschien een ander onderwerp:{ Hoeveel tijd is er ongeveer nodig om de sp uit te spelen voor een gemiddelde gamer. Las op verschillende forums dat de mp nog niet echt daverend binnenkomt
xD fuck hè wat een chille game, maar wel nou`ja kort idd maar de multieplayer is zeer chill. De boss was ook wel leuk vooral die VS waar je toen in zat .
Of wel met de 360.... de games tot nu toe ondersteunen alleen 720p......same as de ps3( maar dat is een andere discussie)
http://www.lostnovice.com/work/lostplanet Op deze site staan alle target markers.. ik ben nu al langs de 1e 3 plakken gelopen maar er ligt niks iemand een idee?
Bijv in de warehouse lag rechts boven de trap ipv in dat kleine kamertje... misschien hebben ze de plaatsen veranderd met de laatste update?
Dit is een betere site, met screenshots van de vindplaatsen. http://guides.gamepressure.com/lostplanetextremecondition/guide.asp?ID=1974 op deze site staat: Target Marks are secret collectables that you have to find in order to unlock a decent part of the game’s achievements. It’s weird, but their locations are completely different on each difficulty setting. Still, because you Gamer Score reward is always the same, we’ve decided to give you a full list of Easy-based target marks. Why? Well, for all you achievement hunters out there, let’s call it cutting corners in the name of increasing our Gamer Score. It’s easier and quicker to search for them in Easy mode. You can access all the levels you’ve already cleared through the Mission Select screen in the Main Menu.
Op die bovenste site staan er ook screens bij, ff op de beschrijving klikken Maar thnx voor de pointer, dat stukje had ik niet gelezen en alleen maar naar de screenshots gekeken
van het weekend dit spel ff gehaald en moet zeggen dat ik er aangenaam door ben verrast. Het speelt lekker simpel en grafisch is dit een van de mooiste 360 titels. Het spel is beter in het neerzetten van 'destroyed beauty' dan gears of war naar mijn mening. Ben nog niet zo ver, maar in het tweede of derde level kwam ik een plein tegen met een replica van de arc de triomf in parijs. Heb zeker vijf a tien minuten langer dan nodig naar dat plein zitten te kijken, werkelijk schitterend.
Singleplayer is wel erg kort.. heb op normal 5 uurtjes nodig gehad om hem uit te spelen en weet zeker dat het in minder als 4 ook gekunt had. Multiplayer vind ik echt een GoW killer.. vooral met een sterke mech is het super.