Daarstraks ook de trailer gedownload, echt wel vet! Graphisch vind ik het er niet super uitzien met momenten(soms ziet het er wel geweldig uit),maar de game staat me gewoon superfel aan, die sneeuw, die actie, die monsters, die robotten, ik hoop echt dat ze er een toppertje van maken.
ja idd, kheb ook net de trailer gedownload en damn wat een actie! vooral dat stuk dat je die "held" ziet rennen door de sneeuw terwijl er duizenden insect achtige beesten achter hem aanvliegen!!
Ik heb ook zojuist de trailer gezien. Dit had ik niet verwacht. Ik ben niet zo'n Mech fan, maar dit vond ik er echt supercool uitzien! Het gave is dat je zowel in de Mechs kan zitten, maar dat je ook gewoon eruit kan en kan lopen. De actie en de special effects zien er echt super uit! Weer een game die ik wil hebben, gaat steeds beter met de 360.
Ik heb zo mijn twijfels over deze game en dan bedoel ik dat het dezelfde richting op gaat als de xbox exclusive dino crisis 3 toen(zo'n vermoeden heb ik een beetje). Maar aan de ene kant moet het ook goed gaan komen met deze titel aangezien er ook mannen aanwerken van Onimusha en Devil May Cry. Anway de hoofdpersonage heeft echt wat trekjes van Leon uit Resident Evil
Deze game komt zeker op mijn verlanglijstje. Ben ook geen mechfan maar denk dat dit wel een topper wordt. Ziet er in iedergeval heel goed uit op een lcd tv. Laten we hopen dat het spel niet flopt!!
Nadat ik de trailer op Xbox Live Martkplace heb gedownload was ik wel onder indruk van Lost Planet. Ik denk dat het een vett spel wordt met ook nog een mooi verhaal.
Ik ben ook onder de indruk. Ik denk dat dit wel wat gaat worden. Graphics erg mooi maar ik hoop dat het verhaal ook goed wordt...
KK ik zag die trailer. Loopt er een gozer door zown grot opeens honderdenbeesten die over de wand lopen. Echt super mooi ik hoop niet dat het zown vaag richtsysteem word zoals in armed en dangerous....das echt kut
Mwa, ik vind de screens eigenlijk niet zo indrukwekkend. Het was vast niet mogelijk om dit uit de Xbox te pompen, maar op de Xbox360 was wel wat meer mogelijk denk ik. Eigenlijk kan ik nu nog geen oordeel vellen, want de game is nog lang niet uit.