alle multiplayer achievements in alle games zijn alleen voor ranked hebben mensen dat nou nog steeds niet door >.>
Ik speel op Easy heb genoeg warmte altijd :b: Sowieso laat dat beest ook van die T-ENG achter als je zo'n vlek vernietigd en staan er wat van die data posts en van die grote tonnen die je kapot kan schieten waar dan ook T-ENG uitkomt
Je moet die hele grote rocketlancer pakken schieten en rondjes blijven lopen en dan lukt het wel. Je hebt maar een paar schoten nodig.
Ik heb de worm Eerst de 4 T-ENG tanks en de nests pakken, dan met de grote rocketlauncher de worm bestookt.. toen die op was verder met de kleine rocketlauncher die onder de sneeuw lag...
Vraagje voor de mensen die al voorbij level 10 zijn, ik geraak niet verder hoe versla ik die eindbaas bij level 10?
tentakels kapot schieten, tunneltje waar de tentakels uitkomen inrennen, daar wat damage doen, dit een paar keer herhalen tot ie meuk uit zn kop begint te schieten en de rest wijst zich vanzelf
iemand tips voor green eyes weet dat ik op de groene vlakken op de zijkant en zijn kop moet schieten maar kom er niet doorheen, zit er al 6 dagen mee te kloten
Ik zit stetk te twijfelen of ik hem moet kopen, lijkt me enorm leuk maar aan de andere kant heb ik zo'n naar voorgevoel bij dit spel. Wat vinden jullie ? moet ik hem toch maar kopen ?
De moth is helemaal easy... helemaal naar boven, de Laser rifle meenemen en 2x op zijn kop schieten met max opladen van de laser
Hou die trigger ingedrukt als je op hem afkomt (net zoals je een laser wapenoplaat) ben je dichtbij genoeg lost laten dan sla je hem. Op deze manier doe je de meeste dmg en voor mij was het makkelijkst wacht ook altijd even af je kunt vaak alles makkelijk dodge. Voor de faceplate heb ik hem op ebay ehm, weet ut precies ook niet meer een shop was ut ofzo uit duitsland. (net even gekeken) Maar die zijn niet meer beschikbaar >_> vraag locale gamestores zou ik zo zegge.
Spoiler Wat nightbringer hierboven zegt en als hij op het eind twee lasers naast hem heeft zo veel mogelijk links van hem blijven. De rechtse laser kan jou dan niet raken (deze is erg moeilijk te ontwijken als je niet zoveel mogelijk links blijft) en de linkse laser schiet een straal of 4,5 waar je na een paar keer wel weet waar je ongeveer moet staan om niet geraakt te worden. Maar ik raad aan om zoveel mogelijk links te blijven van de boss.