Ja, ik wacht ook af. Want eigelijk, zo super zijn de graphics niet als je naar zone of enders 2 ofzo kijkt van deze generatie... lost planet: Het ziet er natuurlijk mooier uit dan zoe2, en het concept spreekt me heel fel aan,maar toch heb ik een kritische kijk momenteel op lost planet, hopelijk wordt hij echt goed...
Op marketplace kan je nieuwe trailer downen. IK moet eerlijk zeggen dat ik het grafisch niet zo goed vind , maar qua gameplay lijkt het me wel super, en dat is toch het voornaamste he.
Grafisch ziet het er idd niet zo super uit, de monsters zien er op zich wel mooi uit, maar de rest valt tegen. Ook de third person actie in een shooter spreekt me niet aan. De animaties van de main character zag er ook niet echt uit, een beetje arcade. Gameplay kan leuk worden, maar dat zullen we zien.
Raar op gamespot noemen ze deze game het mooiste wat ze tot nu toe hebben gezien op de 360. Zij hebben twee velden gespeeld, misschien een verschil? Moet overigens de trailer zelf nog even downen.
Ik ben nog eigenlijk best wel positief over deze game hoor, ik vind de sfeer op de screens best wel cool, maar ik moet ook nog wel ff de trailer downloaden.
Tel daarbij ook nog op dat dit makers zijn van Onimusha en Devil May en je hebt misschien een topper in handen voor de fans die van dit genre houden
helemaal niks als ik eerlijk moet zijn...ik wacht er alleen maar op door de 'hype' er omheen geen idee waar de game eigenlijk over gaat
De pre-E3 trailer ziet er in ieder geval veelbelovend uit, had niet verwacht dat het er zo mooi ging uitzien. Er is trouwens een online coop mode voor 4 personen.
Het ziet er inderdaad veelbelovend uit. Het lijkt een mix te worden tussen Halo en Mechassault in de sneeuw. Ik heb zin om weer eens een 'echte' 1st person shooter te spelen.