1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lost Planet!

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 12 dec 2005.

1. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dat ie welles hapert of vertraagt

2. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Dat kan natuurlijk altijd wel eens gebeuren, maar bij bijvoorbeeld Gears of War en Lost Planet heb ik daar bijna geen last van. Bij Saints Row vond ik de framerate dan weer wat minder, maar dat was algemeen bekend.

3. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    gears heb k et ook welles gehad en bij lost planet 1x 10 seconden maar bij doa 4 en fight night en smackdown enzo nog nooit gehad of fear en bij rainbow best vaak

4. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Het blijft een game, en games hebben altijd wel wat maakt niet uit op wat voor systeem, PC,X360,Wii etc...

5. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik sta nou 30ste ofzo moet ik nog wel ff spelen
    die faceplate heb ik trouwens al....

6. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Zo sinds gisteren binnen, en ik ben echt super enthousiast!
    Ik vond de demo wel leuk, maar i.v.g.m. GoW niet echt vernieuwend/spectaculair!

Maar de full-version vind ik echt vet! Super met die mech's, en ook online is t super spelen. Snelle actie, mooie graphics.

Zit nu online pas op lvl 11, maar ik heb ook pas een paar uurtjes online gespeeld.

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Pssst, gaat om de mensen die meedoen hier op XBW neit alle lost planet gamers in die top 10 die je op ranked ziet doen mee ;).

8. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja had ik later pas door;)

9. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    zit nu pas op plaats 1100 of zo van alle nederlanders.. damn.. :) That's a long way to the top! :)

10. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja dan moet je nog veel spelen, sta nou 22ste:)
    succes...

11. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    okay!

en welk level heb je!? ik zit pas op level 15.. dus ik moet sowieso nog wat levellen!

12. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Okey, ik zit in een ruildilemma- zal ik mijn Tonyhawk project 08 tegen Lostplanet of tegen CoD3 ruilen...,

13. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Vind je Tweede Wereldoorlog shooters leuker dan futuristische shooters? Dan moet je voor Call of Duty 3 gaan, maar als het nu andersom is moet je Lost Planet pakken.

Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2007
  14. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    KUT!

Ik kom er net achter dat ik de achievement voor t neerhalen van de giant moth gemist heb! DAMMIT! Ik dacht dat ze die mot bedoelde aan t einde van lvl 4! Maar t blijkt die mot te zijn die je net in het begin van lvl 5 tegenkomt.. en ik ben toen die grot in gewandeld, en heb die spin afgemaakt(waar je dan weer geen award voor krijgt!)

Baal daar wel een beetje van! Toch weer 50 points!

15. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Je kan de missies apart selecteren en zo toch nog die achievement halen.

16. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    :) thanx :)

BTW:

Ik heb een hele mooie walkthrough gevonden, waarmee ik makkelijk al die muntjes kan vinden! Gewoon ff google'n en dan kom je 'm tegen!

Daarnaast heb ik de volgende cheats gevonden, wist niet of ze al gepost waren

Cheat: Infinite Ammo
    At the PAUSE screen, enter RIGHT TRIGGER, RIGHT BUMPER button, Y, X, RIGHT, DOWN, LEFT, LEFT BUMPER button, LEFT TRIGGER, RIGHT TRIGGER, RIGHT BUMPER button, Y, X, RIGHT, DOWN, LEFT, LEFT BUMPER button, LEFT TRIGGER, RIGHT TRIGGER, LEFT TRIGGER, LEFT BUMPER button, RIGHT BUMPER button, Y, LEFT, DOWN, X, RIGHT BUMPER and LEFT BUMPER buttons. buttons. These codes are valid only during the level when used. The codes became invalid when the game is stopped or after the mission is cleared. This is only usable in Easy and Story mode.
    Submitted by clintonhil

Cheat: T-ENG 500 points Added
    At the PAUSE screen, enter UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, X BUTTON, Y BUTTON, RIGHT BUMPER AND LEFT BUMPER BUTTONS buttons. These codes are valid only during the level when used. The codes became invalid when the game is stopped or after the mission is cleared. This is only usable in Easy and Story mode.
    Submitted by clintonhil

Unlockable: Pilot the L-P-9999
    When the credits role, enter LEFT TRIGGER, LEFT BUMPER, RIGHT TRIGGER, RIGHT BUMPER, X, Y, B before "Test Player" is reached. You can fly to the destroyed Akrid.
    Submitted by First&15

Unlockable: Hard Mode
    Beat hard mode.
    Submitted by First&15

Unlock MP Characters
    Attain L30 on Xbox Live for your first secret character. Reach L45 on Xbox Live for another secret character.
    Submitted by 4NO1

Unlockable: Extreme difficulty.
    Finish the game on either Easy, Normal, or Hard.
    Submitted by clintonhil

Cheat: Infinite Health
    At the PAUSE screen, enter DOWN, DOWN, DOWN, UP, Y, UP, Y, UP, Y, UP, UP, UP, DOWN, X, DOWN, X, DOWN, X, LEFT, Y, RIGHT, X, LEFT, Y, RIGHT, X, RIGHT BUMPER and LEFT BUMPER buttons. These codes are valid only during the level when used. The codes became invalid when the game is stopped or after the mission is cleared. This is only usable in Easy and Story mode.
    Submitted by DitchBlacktop

Laatst bewerkt: 20 feb 2007
  17. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik zit nu op level 59..:cool:

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren even druk bezig geweest ik was lv 34 ofzo ben nu lv 45.

19. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    jij had me ook toegevoegd he, misschien kunnen we straks een keer samen spelen als je zin hebt...

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ja zou wel kunnen maar XBL ligt er op het moment af xD en het moet wel ranked zijn want ik wil ff punten hale ff nieuwe skins voor die lv 45 char want die eerste 2 zijn matig.

Deel Deze Pagina