ik weet dat ie nou down is misschien in de avond ofzo... en ik speel alleen ranked trouwens dus dat is geen probleem
Op zich kun je snel levellen hoor... Ik heb nog niet zoveel games gespeeld.. maar bij elke game ga ik minstens 1 lvl omhoog.. afhankelijk van kills en of mijn team wint.. Vindt zelf post grab t leukt... fugitive nog niet gedaan, is dat iets!?
ik heb hem uitgespeeld van de week, moet zeggen dat ik het echt een heerlijk spel vind... alleen de aanloop naar de Bosses vind soms wat kort. Vond hem zelf ook beter dan GOW, maar dat is uiteraard een persoonlijke mening.. _0/
Kom vandaag een maat tegen die bleek al een tijdje Lost Planet te spelen. Hij was een tijdje weg(werk enzo). Maar hij is behoorlijk Lost Planet verslaafd! (hij heeft ook maar 2 games, GoW en Lost Planet. Zijn gamertag is ARISTHOTELES. Hij blijkt gewoon fokking nummer 1 van nl te zijn! Bastardo! Hij geeft t ook toe, dat als ie thuis is en vrij.. hoppa Lost Planet Online!
Is er geen truc om snel LEVEL UPS te krijgen? Hier wordt wel uitgelegd hoe, maar begrijp 't niet zo echt!
Heb vanmiddag ff én met hem én tegen hem gespeeld... beide partijen waren in 3 minuten beslist(postgrab!)... damn.. Trouwens de manier van online gamen is echt goed, eindelijk een spel waarbij ik wel online ranked games kan spelen met vrienden... Heb een beetje kunnen levellen gisteren, maaré het schiet nog niet echt op. Iemand zin om eens flink te levellen vannacht!? Makkelijkste om te levellen is om samen een fugitive match te spelen, eerst wint de een dan wint de ander.. elke keer als je wint krijg je 10.000 punten.. en dat is toch goed voor een aantal levels per game...
Ik heb enkele vragen jongens: Hoe kan je iemand kicken bij de multiplay als je zelf de HOST bent? En hoe kan ik de match verlaten tijdens de multiplay, of kan dat niet? Dus ik wil de match verlaten zonder de Game uit te zetten of naar de Dashboard te gaan....
ik dacht alleen door terug te keren naar je dashboard.. Oujdi4ever: ik heb je toegevoegd, maar ik hoor net dat we visité krijgen.. dus het kan een latertje worden! (en dan bedoel pas rond 24.00!)