Weet iemand misschien hoe ik die Giant Worm kan verslaan? Ik heb van alles geprobeerd, alle wapens/granaten, alle vs's etc..........
Je hoeft hem (tis eigenlijk een haar ) niet te verslaan, je kan ook gewoon omlopen en het level toch nog uitspelen.
woeha! Net de game uitgespeeld.. pfff was soms wel ff zweten... maar de laatste missie is eigenlijk best makkelijk, en leuk omdat je wel een héél gave vs krijgt... waarom zit die niet in de mp!? edit! De vraag aan iemand anders die t spel uitgespeeld heeft! Waarom krijg ik niet de "master pioneer award" achievement. Ik heb t hele spel uitgespeeld, en alle coins verzameld. Of moet je t spel op elk niveau uitspelen om die achievement te krijgen!?
geen idee, Maar over die VS ehm dat spreekt voor zich die zou echt fucking overpowerd zijn en het feit dat ie nogal veel engery vreet.
Je moet op elke difficulty alle target marks vinden check deze link: http://www.xbox-c4.com/pc/xbox360/planet/target.html#m1 klik op SS en je ziet een foto met locatie lijkt me niet makkelijk want Extreme mode is zeer moeilijk
heb net mission 7 gehaald.. met die green eye.. tering wat een baas is dat zeg.. op het eind is het echt oneerlijk, dan is het echt 'win or lose' moest er zeker 8x over doen tot ik em eindelijk had..
Ik heb net op extreme geprobeerd en t'is echt zwaar moeilijk T-energie zakt zeer snel en als je aan de boss bent heb je bijna niks over en de boss zelf is ook nog moeilijker dan op normal want er zitten nog 4 van die kleine rollende akrids bij
extreme is gewoon 'niet leuk' moeilijk, schijt aan die 150 gamerscore. Ik heb wel respect voor de gasten die hem op deze mode uitspelen
Op elk niveau moet je op elk level ook alle target marks halen. En op elk niveau zijn de plekken anders, dus kan nog wel eens moeilijk worden. Ik heb vandaag Normal uitgespeeld inclusief alle Target Marks, nu nog Hard en Extreme
lol hahaha Waar moet je op knallen bij de greeneye als je alles kapot hebt geschoten aan de zijkanten?