Bij mij is er niet veel verandert, wat kleine dingetjes zoals eerder ook is vermeld, maar het is zeker er niet slechter op geworden.
Dat probleem dat je een match niet kan joinen maakte ik voor de update ook al mee. Volgens mij ligt dat er gewoon aan dat de host geen 16 spelers aan kan want het kwam alleen voor bij 16 spelers nooit bij 10 ofzo.
Begin toch wel te merken dat t online gebeuren nogal verslavend werkt..Hebben jullie daar ook last van ?! Zit nu bijna in level 45 online, gaat de goede kant op voor die online master achievement.
Ant ent gaat ut vet sloom ben lv 47 volgens mij. Ook merk ik wel dat niet alle high levels zo goed zijn.
ik heb t spel net gekregen en begon maar op hard, alles lukte tot die eerste baas, verschrikkelijk moeilijk. en dan hoor ik dat extreme nog erger is, wow lol
Gewoon op zijn 'neus' daar zit nog een soort groen schild en als je daar nog wat raketten opknalt is ie zo dood!
lol ik speel nu op normal en ik heb die lvl 11 baas een aantal keer geprobeerd maar ik snap niet hoe je hem moet verslaan iemand tips ?
eigenlijk constant van die zwaardmeppen van afstand geven. (niet helemaal opladen, dat kost te veel tijd en zorgt dat je stil blijft staan. En als je het kan kan je van dichtbij slaan. Als zn levensbalk leeg is ben je verplicht hem af te maken met een slag van dichtbij.
Net ook even die achievement gehaalt van Online Master. Nou ja dan straks eerst maar is proberen om 'm op hard uit te spelen, normal is gelukt namelijk.
Volgens mij is voor extreme toch ook een achievement? Ook merk je wel een duidelijk verschil tussen moeilijkheid, die einbaas op normal damnit irri klootzak op easy had ik hem de eerste keer geownt.
Extreme is idd ook een achievement, maar dan moet je hem wel eerst op easy, normal of hard uitspelen en dan op extreme.
Net de eerste level gehaalt op Extreme difficulty .. Het duurde wel even, maar het is gelukt! Nu de andere nog hehe.
Ehm je unlock extreme niet door het spel 3x uittespele op 3 verschillende moeilijkheden. Gewoon op normal unlock het ook al .
vind het op het eerste gezicht een vet spel. na een uurtje te hebben gespeeld vind ik het toch wel eentonig worden, afgezien daarvan zijn de grfx wel echt TOP! en de multiplayer mag er ook wel wezen, leuke tussendoor game.