1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lost Planet!

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 12 dec 2005.

  1. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    In missie 2 of 3 moet je door een enorme sneeuwvlakte (Eventueel op een scooter/VS) en dan komt er een MEGAWORM ofzo uit de grond gebanjerd :D

    Ik heb hem niet gemolt omdat ik snel op de rekken ging voor dat beest, maar is hij uberhaupt wel te killen?
     
  2. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    yes, ben 1 van de gelukkige die de prijsvraag heeft gewonnen
     
  3. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Congratz.
     
  4. Ravebeast

    Ravebeast Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt er nou een update, zodat je niet meer uit een game gegooit wordt.
    Dat kwam door de laatste update ze mogen er best wat aan gaan doen :mad:
     
  5. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook weet alleen niet wat ik win 8)

    Edit: laat maar..

     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    =D vet ook gewonne :cool:.
     
  7. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem morgen binnen. Ik ben wel benieuwd vond de demo niet echt geweldig. Mjah met verhaal en geleidelijke opbouw van het spel zal die wel beter zijn. Demo's zijn vaak minder leuk.
     
  8. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel erg leuk alleen zijn de eindbazen totnogtoe wat eentonig (enorm snel, veel schieten, weinig overzicht en geen tijd om na te denken) en er zit totaal geen verhaal in waarvan ik warm word. Sleep me nou eens mee in dat verhaal verdorie!
     
  9. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    heb ff eindelijk 100 online matches gespeeld.. damn t is wel moeilijk levellen vanaf level 30... zit nu op lvl 31 maar t is nog een lange weg voor lvl 50.. en dan te bedenken dat m'ne maar lvl 99 heeft! :confused: (maar ja die heeft 2 spellen... gow en lost planet.. en hij speelt lost planet alleen maar online!!! )
     
  10. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu net binnen (via een ruil in mijn bezit gekregen). Ik twijfelde na het spelen van de demo. Maar ik ben er nu zeer positief over. Het verhaal is niet echt topnotch maar de sfeer is daarentegen heel vet. Lekker snel en veel actie.

    vraagje, is de game op normal goed te doen?
     
  11. Keukenhufter

    Keukenhufter Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand nog een tip voor de eindbaas op missie 7, die grote robotspin? (op extreme)

    Alvast bedankt :)
     
  12. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij lukt missie 2 al niet eens op Extreme, maar ik weet wel dat er op GameFAQs een guide voor staat (voor de bosses op extreme), dus als je daar nog niet gekeken hebt, kun je dat even doen :)
     
  13. Ravebeast

    Ravebeast Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrijddag nieuwe maps :)

    wel belachelijk dat ze WEER 400MS point vragen :/

    Wordt tijd dat ze een update uitbrengen, zodat je nie tsteeds uit de matches wordt geknikkert =(
     
  14. Keukenhufter

    Keukenhufter Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    MAKKELIJK!
     
  15. RuudW

    RuudW RuudW

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zeker die heb ik:). Ik ben bang dat je de level opnieuw zult moeten doen. Gewoon iedereen blijven ontwijken. Dan moet ervoor zorgen dat je die VS pakt, vlak voor de eindbaas. Dit is een erg lastig stukje. Als je een plasma gun hebt schiet je een aantal keer op het stukje van de VS waar het mannetje in zit. Schiet net zo lang totdat het mannetje eruit vliegt. Pak vervolgens de VS en loop naar binnen toe. NIET eerst naar binnen lopen, maar gewoon gelijk met de VS. Vervolgens jezelf even killen, de T-eng daar pakken, naar boven, VS shotgun en VS rocket launcer erop, en klaar!!:b:
     
  16. Keukenhufter

    Keukenhufter Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx!:thumbs:
    ik zal het gelijk gaan proberen
     
  17. RuudW

    RuudW RuudW

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Succes, en veel plezier op het stukje met al die probes (stukje voor de eindbaas). Vond dat om eerlijk te zijn het lastigste stukje van het spel op extreme:) .
     
  18. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft er iemand tips om die worm suk te krijgen?
    Krijg hem maar niet kapot:mad:
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Er zijn meerdere wormen heb je 1 kapot kome er nog wel meer dus'ja >_<.

    Schiet op de gele rondjes op hem :).
     
  20. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik ook aan het begin van mission 3 ik krijg hem ook niet dood. Ik heb gewoon niet genoeg ammo iemand nog tips?

    [edit] ik had hem bijna dood, toen verdween de spannende muziek opeens. Ben ik naar dat apparaat gegaan om hem te activeren had ik hem geactiveerd, komt dat beest opeens terug maar had hij al die gele dingen opeens weer intact :confused: ?
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2007

Deel Deze Pagina