In missie 2 of 3 moet je door een enorme sneeuwvlakte (Eventueel op een scooter/VS) en dan komt er een MEGAWORM ofzo uit de grond gebanjerd Ik heb hem niet gemolt omdat ik snel op de rekken ging voor dat beest, maar is hij uberhaupt wel te killen?
wanneer komt er nou een update, zodat je niet meer uit een game gegooit wordt. Dat kwam door de laatste update ze mogen er best wat aan gaan doen
Ik krijg hem morgen binnen. Ik ben wel benieuwd vond de demo niet echt geweldig. Mjah met verhaal en geleidelijke opbouw van het spel zal die wel beter zijn. Demo's zijn vaak minder leuk.
Ik vind het spel erg leuk alleen zijn de eindbazen totnogtoe wat eentonig (enorm snel, veel schieten, weinig overzicht en geen tijd om na te denken) en er zit totaal geen verhaal in waarvan ik warm word. Sleep me nou eens mee in dat verhaal verdorie!
heb ff eindelijk 100 online matches gespeeld.. damn t is wel moeilijk levellen vanaf level 30... zit nu op lvl 31 maar t is nog een lange weg voor lvl 50.. en dan te bedenken dat m'ne maar lvl 99 heeft! (maar ja die heeft 2 spellen... gow en lost planet.. en hij speelt lost planet alleen maar online!!! )
Ik heb hem nu net binnen (via een ruil in mijn bezit gekregen). Ik twijfelde na het spelen van de demo. Maar ik ben er nu zeer positief over. Het verhaal is niet echt topnotch maar de sfeer is daarentegen heel vet. Lekker snel en veel actie. vraagje, is de game op normal goed te doen?
Heeft iemand nog een tip voor de eindbaas op missie 7, die grote robotspin? (op extreme) Alvast bedankt
Mij lukt missie 2 al niet eens op Extreme, maar ik weet wel dat er op GameFAQs een guide voor staat (voor de bosses op extreme), dus als je daar nog niet gekeken hebt, kun je dat even doen
Vrijddag nieuwe maps wel belachelijk dat ze WEER 400MS point vragen :/ Wordt tijd dat ze een update uitbrengen, zodat je nie tsteeds uit de matches wordt geknikkert
Ja zeker die heb ik. Ik ben bang dat je de level opnieuw zult moeten doen. Gewoon iedereen blijven ontwijken. Dan moet ervoor zorgen dat je die VS pakt, vlak voor de eindbaas. Dit is een erg lastig stukje. Als je een plasma gun hebt schiet je een aantal keer op het stukje van de VS waar het mannetje in zit. Schiet net zo lang totdat het mannetje eruit vliegt. Pak vervolgens de VS en loop naar binnen toe. NIET eerst naar binnen lopen, maar gewoon gelijk met de VS. Vervolgens jezelf even killen, de T-eng daar pakken, naar boven, VS shotgun en VS rocket launcer erop, en klaar!!:b:
Succes, en veel plezier op het stukje met al die probes (stukje voor de eindbaas). Vond dat om eerlijk te zijn het lastigste stukje van het spel op extreme .
Er zijn meerdere wormen heb je 1 kapot kome er nog wel meer dus'ja >_<. Schiet op de gele rondjes op hem .
Daar ben ik ook aan het begin van mission 3 ik krijg hem ook niet dood. Ik heb gewoon niet genoeg ammo iemand nog tips? [edit] ik had hem bijna dood, toen verdween de spannende muziek opeens. Ben ik naar dat apparaat gegaan om hem te activeren had ik hem geactiveerd, komt dat beest opeens terug maar had hij al die gele dingen opeens weer intact ?