1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lost Planet!

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 12 dec 2005.

1. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Maar hij blijft maar terugkomen... :mad: Ik kreeg ook niet die achievement voor het verslaan van die worm, dus blijkbaar had ik 'm nog niet dood... Of moet ik het level daarvoor uitspelen?

2. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0

Wormen verslaan doe je zo :

Met andere woorden , Schieten op de zijkant (die gele vlakken) , wanneer de heftige muziek ophoud rennen naar het volgende deel van het level , uitspelen en achievement unlocked

3. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    wordt dit spel nog veel online gespeeld?

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, er zijn zat mensen die de game nog dagelijks spelen. Maar, ik denk dat de meeste die dit spelen uit Japan/China e.d. komen.

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eind mei zit er een uitbreiding aan te komen, genaamd Colonies. Hiermee krijg je het complete originele spel, plus tig nieuwe SP en MP meuk, voor 30 euro. 'Verplichtte' aanschaf voor de hardcore Lost Planet fan, of diegenen die het origineel niet gespeeld hebben, daar deze nieuwe content de game weer flink nieuw leven in zal blazen. Voor Xbox 360 en PC, met cross-platform MP. Ik ga hem wel halen want vond het origineel op de 360 al zo tof :)

Laatst bewerkt: 28 mrt 2008
  6. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2008
  7. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    die nieuwe opties zijn zkers vet ga hem meteen halen die colonies deel 1 heb ik ook kapot gespeeld online zover zelfs dat ik de game moest laten polijsten omdat ie vast liep na een tijd..

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Mooiste van alles hieraan is, dat je nu ook als de akrid in de MP kunt spele :cool:.

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, dat lijkt me ook een toffe feature :)

10. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    waneer komt lost planet colonies nou precies uit veel sites zeggen 6 juni ben net naar de stad geweest maar nergens hadden ze hem iemand die de precieze datum weet want volgens mij klopt er niks van....

11. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    off limit mode FTW!

12. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens Bol is hij pas de 20e beschikbaar, had eigenlijk liever als content gezien maarja €30 is ook niets

13. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb em al zijn alleen maar japanners online :p

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt idd wat later dan ik had gedacht. Mja ga hem bij nader inzien toch maar niet kopen. Er is ff teveel goei spul uitgekomen de laatste tijd, heb nog zat te doen. Daarbij is Colonies vooral aantrekkelijk vanwege de MP, en aangezien ik de MP van het origineel nooit aangeraakt kan ik me niet voorstellen dat ik dat bij Colonies wel ga doen.

15. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dan maar wachten tot de 20e ga hem zekers weer kapot spelen online...

16. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
  17. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    net met deze game begonnen, moet zeggen dat ik em erg vet vind tot nutoe!! :D

18. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wow.. dat is lang geleden! Speelde het spel vroeger heel vaak online op mijn ouder gamertag, blijft een tof spel!

20. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom meedoen dan, gaan voor alle online Achievements, ga waarschijnlijk wekelijks zo'n sessie maken om deze game online in ieder geval afgerond te hebben. : ]

En eventueel zoek ik 1 persoon specifiek die tussendoor ook nog wil boosten, met maar 2 mensen kan je ziek snel alles boosten, dus iemand geintereseerd, add me en message maar.

Deel Deze Pagina