Maar hij blijft maar terugkomen... Ik kreeg ook niet die achievement voor het verslaan van die worm, dus blijkbaar had ik 'm nog niet dood... Of moet ik het level daarvoor uitspelen?
Wormen verslaan doe je zo : Met andere woorden , Schieten op de zijkant (die gele vlakken) , wanneer de heftige muziek ophoud rennen naar het volgende deel van het level , uitspelen en achievement unlocked
Ja, er zijn zat mensen die de game nog dagelijks spelen. Maar, ik denk dat de meeste die dit spelen uit Japan/China e.d. komen.
Eind mei zit er een uitbreiding aan te komen, genaamd Colonies. Hiermee krijg je het complete originele spel, plus tig nieuwe SP en MP meuk, voor 30 euro. 'Verplichtte' aanschaf voor de hardcore Lost Planet fan, of diegenen die het origineel niet gespeeld hebben, daar deze nieuwe content de game weer flink nieuw leven in zal blazen. Voor Xbox 360 en PC, met cross-platform MP. Ik ga hem wel halen want vond het origineel op de 360 al zo tof
voor 30 euro? netjes die ga ik wel halen denk ik *edit* http://shop.capcom.com/servlet/Cont...mus&id=ProductDetailsPage&productID=103475600 WOW die nieuwe opties klinken serieus echt vet. Vooral deze: # New online modes * Akrid Hunter – Get the chance to finally play as an Akrid as your opponents attempt to take you down
die nieuwe opties zijn zkers vet ga hem meteen halen die colonies deel 1 heb ik ook kapot gespeeld online zover zelfs dat ik de game moest laten polijsten omdat ie vast liep na een tijd..
waneer komt lost planet colonies nou precies uit veel sites zeggen 6 juni ben net naar de stad geweest maar nergens hadden ze hem iemand die de precieze datum weet want volgens mij klopt er niks van....
Volgens Bol is hij pas de 20e beschikbaar, had eigenlijk liever als content gezien maarja €30 is ook niets
Hij komt idd wat later dan ik had gedacht. Mja ga hem bij nader inzien toch maar niet kopen. Er is ff teveel goei spul uitgekomen de laatste tijd, heb nog zat te doen. Daarbij is Colonies vooral aantrekkelijk vanwege de MP, en aangezien ik de MP van het origineel nooit aangeraakt kan ik me niet voorstellen dat ik dat bij Colonies wel ga doen.
Je kunt Colonies uit Amerika importeren voor 20 euro! Bij bijv: www.play-asia.com www.videogamesplus.com www.renchi.com En vast wel nog een paar!
Dikke bump, voor mensen die vanmiddag online achievements willen halen, kom kom, JOIN! http://www.trueachievements.com/gamingsession.aspx?gamingsessionid=7380
Wow.. dat is lang geleden! Speelde het spel vroeger heel vaak online op mijn ouder gamertag, blijft een tof spel!
Kom meedoen dan, gaan voor alle online Achievements, ga waarschijnlijk wekelijks zo'n sessie maken om deze game online in ieder geval afgerond te hebben. : ] En eventueel zoek ik 1 persoon specifiek die tussendoor ook nog wil boosten, met maar 2 mensen kan je ziek snel alles boosten, dus iemand geintereseerd, add me en message maar.