1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lost Planet!

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 12 dec 2005.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha helaas, ik zou wel willen maar ik heb de game niet meer.
    De online achievements zijn niet moeilijk om te halen though.
     
  2. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
  3. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    Ik speel ook de SP nog steeds, zit vast in het derde level :p niet zo ver dus.

    Weet iemand hoe ik voorbij die enorme worm moet komen in het begin van het derde level? (Eerst wat mannetjes neerschieten, dan heuvel op en daar komt die worm)

    Thanks :D
     
  4. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar moet je gewoon heel erg ver rennen, belachelijk ver. Zoek het anders op op YouTube, is niet zo ongelovelijk moeilijk.

    Welk niveau speel je?
     
  5. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    Dat durf ik niet meer te zeggen, is heel lang geleden dat ik hem opgestart heb :D

    Dus ik moet die giant worm helemaal niet doodmaken? haha ja dan ga ik wel de mist in als ik op hem blijf knallen \o/
     
  6. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ben er gewoon keihard voorbij gerend. 8) Er is wel een Achievement om 'm te vermoorden als ik me niet vergis maar dat kan je gewoon op YouTube zoeken. ^^
     
  7. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb helaas alleen nog maar de colonies edition, voor de normale mis ik 2 achievements. De worm is btw makkelijk uit te schakelen door op zijn zwakke oranje punten te schieten. Voor Colonies Edition boosts laat me horen.
     

Deel Deze Pagina