Dude, hoe getalenteerd die kerel ook is, niemand kan met 100 procent zeggen dat ze zoveel procent van de xbox 360 gebruiken, dat zou jij toch zeker moeten weten! Trouwens, hoeveel keer is het in het verleden niet geweest dat men zei(en ja talentvolle ontwikkelaars), dat ze de volle kracht gebruiken, maar achteraf toch komen met mooiere games,... Het is allemaal praat man! Tegen het einde van deze generatie gaan we pas echt games zien die de xbox 360 volledig benutten(zoals makers van graw nu al zeiden dat ze de 360 nu al volledig benutten, is dus zeker niet waar! Want de games zullen binnekort er een heeeeel stuk mooier nog uitzien!)
Maarja, jij geloofd ook snel iets he... Zo geloof je ook onmiddellijk dat next gen games op 1080p(op de ps3 ) niet mogelijk is, aangezien topmensen het gezegd hebben...:{ Wel, ik ken er bijlange niet zoveel van als die mensen, maar ik weet dat het wel mogelijk is(je zal wel zien binnen een jaar), mijn punt is dus, niet zo snel iets geloven...En zeker niet als het op procenten neerkomt, want dat zijn in mijn ogen pure schattingen...
Laatst bewerkt: 13 aug 2006