Ik zeg ook dat ik de redenen wel weet. Maar ik heb liever 1 geweldige game dan 2 matige. Wat ik zeg is dat het ook stom is dat ze er nog geen gebruik van maken. Ze streven niet meteen naar het beste, maar naar kwantiteit. Iets wat niet altijd goed is imo.
Verder over je reactie op Boss...hij heeft gelijk, you know. Je weet niet wat je niet weet [denk daar maar eens over na ]. Die vent heeft veel ervaring en zal heus wel één van de beste zijn in het beroep, geloof ik meteen. Maar niemand kan de toekomst voorspellen en niemand weet welke technieken er uitgevonden worden en in wat voor mate deze de kracht beïnvloeden. Wie weet komt er straks een revolutionaire manier voor het ontwikkelen van games...een nieuwe en geweldige XNA bijvoorbeeld. Dat kan zelfs hij niet aan zien komen. Zoals Zifnap zegt, zo'n schatting is iets relatiefs!
Edit: Overigens dat 'probably' kan hij dan wel zeggen. Het is een schatting. Een schatting moet je altijd met een korreltje zout nemen om de uitdrukking van Boss maar even te jatten. Hij zegt zelf dus al dat je zoiets nooit zeker kunt weten. Oftewel: Geloof hem niet meteen. Hij dekt zich in, hij duidt op een schatting. Die vent geeft gewoon toe dat je hem niet neer moet pinnen op wat hij nu zegt, aangezien het zo allemaal kan veranderen. Dan komen we weer uit op wat Kobold en Boss meteen al zeiden.
Laatst bewerkt: 14 aug 2006