oke ik heb nu eindelijk lost uitgespeelt.. en ik vind het evengoed een leuke game.. vooral als je Fan bent word je niet teleurgesteld.. er zijn een aantal schoonheids foutjes.. maar je blijft de drang om deze game te blijven spelen hebben.. en de achievements zijn ook lekker te behalen.. dus das een extra.. Btw ik had best aardig moeite met dat stroom gebeuren en IQ tests.. en dat eind hey .. WTF.. hopelijk komen er meer lost games
Kan niet missen denk ik. Ik heb de game ook op de 1000/1000 en denk dat Ubisoft dat wel gaat doen. Immers, er hoeven maar 500.000 mensen wereldwijd een nieuwe lost game te willen die komt er. Ik denk ook wel dat lost wereldwijd meer dan 500K fans heeft.
Dat van die stroom en iq test was voor mij geen probleem.Die heeft mijn moeder allemaal gehaald.Zonder internet.Dus das wel fijn.Heb hem ook al op 1000/1000.Dat fotograferen wist ik alleen niet die moest ik alleen opzoeken de rest heb ik allemaal zelf gedaan.
ik ben nu net voorbij dat je wegrent van die zwarte rook en dat da ene wijf die stroom dinges heeft uitgeschakeld moet nu in het donker ff die dingen gaan zoeke of ff terug lopen om wat fakkels enzo te kopen
heey weet iemand meschien de antwoorden van de IQ test in de Magnetic room? ik kan er maar niet uit komen.
www.gamewinners.com en dan even de game Lost opzoeken onder de Xbox360 afdeling. Staan geen cheats hoor, maar de achievementlijst en een link naar een pagina met video walktroughs. Hoop dat je er wat aan hebt.
ik heb em net in de winkel gekocht voor 45 euries, tja ben toch een echte lost fan!! ga em nu spelen ben benieuwd
net uitgespeeld 10 dagen na aankoop, heb me er heerlijk mee vermaakt.. voor elke lost fan zeker een aanrader en een leuke gamescore eindiging ook (990/1000, net 1tje gemist)
Moet hem ook deze week binnen krijgen, nooit Lost gekeken dus ben er een hele noob in. Nouja, boeien gewoon spelen die hap!
Sorry voor de dubbelpost maar ik kom er niet uit. Ben net het bos ingegaan opzoek naar de cockpit maar ik ga steeds dood door die zwarte smoke. :{
Je kan je tussen de bamboo dingen 'verstoppen' wacht dan even tot je de black smoke weg ziet gaan en dan kan je weer verder