Eerste details over Ubisoft's Lost game (X360, PS3, PC) Nieuws | 26 juli 2007 - Ubisoft heeft vandaag de eerste details gegeven over haar Lost game. In de game speel je als een passagier van Oceanic vlucht 815. Je hebt de crash overleefd en bevindt je op een eiland ergens in de Stille Oceaan dat niet op de kaart staat. Terwijl je mysteries van eiland ontraffelt kom je ook achter geheimen van jezelf. Je zult de fouten uit je verleden moeten begrijpen om te overleven en je weg naar huis te vinden. In de game zul je langs bekende lokaties uit de serie komen en met de hoofdrolspelers uit de serie omgaan. Op het eiland krijg je te maken met puzzels, moet je vijanden te slim af zijn, vecht je met het rookmonster en moet je alle uitdagingen die het eiland op je afstuurt zien te overleven. Binnenkort verschijnt ook een trailer van de game. De game die gebaseerd is op de gelijknamige populaire tv-serie zal in het eerste kwartaal van 2008 verschijnen voor Xbox 360, PlayStation 3 en PC. (GP) Zoiets had ik al verwacht dus super groot nieuws is het niet. Die trailer wil ik wel super graag zien!
ben ook wel benieuwd naar de trailer! Ik vind de serie echt super... of het spel wat word... ik weet t niet. ben meestal niet zo fan van puzzels hier een hele goede trailer van de serie (beste die ik tot nu toe heb gezien) http://www.youtube.com/watch?v=72kQIIDBIUU
De serie is super, maar volgens mij gaat dit een dikke bagger game worden aan de trailer alleen al te zien... dit word troep
Nou de omgevingen vind ik wel vet, characters wat minder... En hoewel me het idee ansich wel leuk lijkt, denk ik dat dit gewoon een dikke bout game gaat worden... Maar goed! Laten we niet te vroeg oordelen!
De graphics vielen me idd nogal tegen... Ben toch benieuwd naar de game Als fan van de serie moet je dit bijna wel spelen!
Ik ga in der kerstvakantie toch mara even seizoen 3 huren en die game lijkt me ook wel tof. Niet te kort hoop ik.
ben ook wel benieuwd naar deze game. Ben ook fan van de serie. Ben ook fan van 24. Vond die game op zich ook wel aardig.