Ja de gok wagen Hier nog wat info over de game: Gameplay http://en.wikipedia.org/wiki/Lost:_The_Video_Game
Lost: Via Domus' (PS3/X360/PC) Gets North American Release Date, and official name. Lost: Via Domus is a third-person action/adventure that will have you take on the role as a survivor of Oceanic Flight 815, allowing you to experience an untold adventure of "Lost" in an immersive, interactive world. The Lost video game will be shipping February 26, 2008 for the X360, the PS3 and PC
Eerste gameplay footage van Lost: [gt]165203[/gt] Ik moet zeggen, ik wordt er niet warm van. Graphics vallen mij tegen, en van wat ik nu heb gezien ziet het er allemaal behoorlijk saai uit.
Dat filmpje is lost "sorry, but we couldn't find the movie you requested!" Spoiler sleeeeeeechte grap
Bij mij ook niet.. raar. Maarja hier dan de link: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/165203.html
Oef, dat ziet er pijnlijk lelijk uit. Maar ik vind de serie wel weer erg leuk, ben toch wel benieuwd hoe dit loopt. Al is het vast een slap aftreksel.
De serie vind ik geweldig maar ik denk niet dat de game zo wordt.. De graphics zijn dan wel lelijk maar ik maak me meer zorgen om het verhaal en de gameplay, of die je wel het gevoel van de serie geven. Ik denk het niet..
Ik vind de graphics echt nog wel meevallen! Het is nu ook wel vrij moeilijk te beoordelen op zo'n klein schermpje, maar vindt het er juist redelijk veelbelovend uitzien. Vertrouw Ubisoft nog steeds wat betreft de gameplay! Hoe dan ook, als fan van de serie een must buy voor mij. Is het niks, dan gaat ie meteen in de verkoop. Aanschafprijs valt trouwens reuze mee, rond de 35/40 euro.
Maar dat maakt het des te meer verdacht, ze maken het vast alleen cheap omdat ze weten dat het niet door kan gaan voor een full price release. Een topper wordt het vast niet, maar hopelijk kan het 7ens halen??
Ik denk (en hoop) dat ze die prijs doen, omdat de game waarschijnlijk weinig tot geen hoge replaywaarde heeft. Om dan toch mensen tegemoet te komen maken ze de prijs lager, omdat een dergelijke game zonder replaywaarde niet door kan voor 60 euro. Maar goed, laat dit een goed voorbeeld zijn voor alle volgende (crappy) filmgames...
Zit er erg om te twijfelen deze te gaan aanschaffen mega fan van de serie en een game dieongeveer het zelfde is vind ik dan ook niet onaangenaam.
Lelijk? Dan mag je denk ik weleens een bril kopen Het is niet de mooiste game ooit, maar zeker niet lelijk. De omgevingen zien er goed uit.