1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lost

Discussie in 'Algemeen' gestart door pietlut, 19 apr 2007.

  1. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    kopen die handel.
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ben wel benieuwd of het spel ook leuk is als je LOST nooit echt gekeken hebt?
     
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk wel dat het leuk is, maar denk dat je gewoon veel minder snapt en niet de volle ervaring hebt zeg maar.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb alleen seizoen 1 gezien. Daarna vergat ik iedere keer te kijken. 8)
    Ik denk dat ik eerst t/m seizoen 3 ga kijken, en daarna ga ik er pas over nadenken om deze game te kopen.
     
  5. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik heb hem inmiddels in bezit. De xbox 360 versie. Ik ben een lost fan vanaf dag 1 en kijk elke week uit naar de nieuwe afleveringen van seizoen 4 die ik download.

    /Mod Patsen met downloaden hoef je hier niet te doen, volgende keer is een OW - the Matrix

    Heb er nu een paar uur spelen opzitten. De pluspunten zijn dat de lost sfeer erg goed is overgezet. Er is hier goed gekeken naar de serie. De sfeer, de muziek, personages die als 2 druppels water erop lijken. De stemmencast is ook prima, al zijn het niet allemaal de originele stemmen toch lijken ze erop. Enigste minpunt die ik op dit moment kan noemen zijn dat je echt van A naar B moet gaan om verder te komen en dat je zo door de game heenbent. Het zijn maar 7 episodes en in een klein uur ben je al door een episode heen. Maargoed beter een goede game die kort is dan een lange game die saai is. En deze hoort bij de goede korte. Als ik hem uit heb zal ik een review schrijven.
     
  6. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de game in de winkel gekocht? Ik ben denk ik een best wel grote Lost fan:p Kijk iedere vrijdag de nieuwe afleveringen enzo.. Wil het spel best wel graag proberen.
     
  7. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik je goed begrijp heb je geen vrijheid in waar je naar toe kan gaan op het eiland?
     
  8. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Jawel je kan gewoon overal naartoe lopen waar je wilt en met iedereen een gesprek aangaan. Maar om het verhaal te volgen moet je echt gewoon standaard van A naar B. Net zoals bij Call of Duty altijd. De game ligt al gewoon in verschillende winkels.
     
  9. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    De serie vind ik helemaal top. Aangezien de eerste reacties op het spel positief zijn, heb ik hem nu ook besteld. Lijkt me echt super om nu zelf op het eiland rond te rennen met 'the Others' en 'the Dharma Initiative' installaties. \o/
     
  10. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
  11. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    mijn review van Lost the game. Heb hem vandaag al uitgespeeld.

    Vanaf dag de eerste aflevering ben ik een Lost fan. Heb alle seizoenen gezien en wacht nu elke week af om een nieuwe aflevering van seizoen 4 te downloaden die in de usa eerder worden uitgezonden dan in ons land. Dus een game over deze serie kan er bij mij wel in, als het maar goed is.

    Lost sfeer

    Games die op serie’s gebasseerd zijn vallen vaak tegen. De enige die er net mee doorkon vond ik was 24: the game. Nu komt is er een game van de spannende serie Lost. Het gaat over een neergestort vliegtuig met 48 overlevenden op een onbewoond eiland. Ofja… onbewoond? Er heerst wel wat meer op het eiland. De seriekenners weten waar ik het over heb en daar gaat deze game ook over. Het speelt zich af tijdens seizoen 1 en 2. Maar je komt ook dingen tegen die we in seizoen 3 hebben gezien.

    Het verhaal

    Je speelt Elliot. Je word wakker op het eiland nadat het vliegtuig is neergestort. Je ziet dat je niet de enigste overlevende bent. Je hebt je geheugen verloren. Je hebt geen idee hoe je heet of wie je bent. Dan opeens komt er een man naar je toe die je begint te slaan en vraagt naar je foto-toestel. Hij wil je foto-toestel hebben en je foto vernietigen die je van hem gemaakt hebt. Wat is hier aan de hand? Wie ben ik en welk foto-toestel?
    Daar kom je het gedurende avontuur achter. Net zoals in de serie krijg je flashbacks. Je ziet dan een verscheurde foto en daarna een soort van filmpje en dan moet je die verscheurde foto na zien te maken met je fototoestel. Als dit lukt herrinner je een flashback en kom je naderhand achter van wat er is gebeurt en wie je bent. Ik ga niks verklappen van het verhaal want dat zou jammer zijn. Maar het verhaal zit goed in elkaar en is spannend, want je bent toch nieuwsgierig tot het eind wie je eigenlijk bent en wat er is gebeurd.

    Gameplay

    Je speelt als 3e persoons. Je komt op verschillende locaties, bekend van de serie terecht. Het meeste waar je mee bezig bent is rondlopen en mensen ondervragen. Je komt veel bekende personages tegen en die lijken sprekend als in de serie. Jack, Sawyer, kate, Sayid, Hurley, the others… noem maar op ze zitten er allemaal in. Ook het monster, de zwarte rook doet mee en die kan het nog spannend maken ook als je voor hem moet vluchten midden in de jungle. Je kan gesprekken aangaan met je vrienden en ook spullen ruilen. Door het spel heen zal je blikken bier tot chocolade repen vinden die je kan verzamelen en kan ruilen met bv sawyer voor kogels of fakkels. Fakkels heb je weer nodig voor in de donkere grotten, en kogels natuurlijk voor je geweer. Maar verwacht niet al teveel schietwerk. Je komt in de game ook puzzels tegen, en wel in vorm van een meterkast. Je moet dan de juiste zekeringen op de goede plaats zetten zodat er metertjes groen worden als ze de juiste spanning krijgen. Je moet het zien om te snappen hoe het zit maar ik kan je vertellen dat er lastige tussen zitten.

    Graphicks en geluid

    Grafisch ziet de game er goed uit. Ik heb wel op HD gespeeld. Zowel de personages als het eiland zelf. In de bossen bewegen bomen en planten natuurlijk. Ook het geluid is prima. Ook de bekende muziek uit de serie zit erin.
    Kort maar krachtig
    Ik ben in een kleine 8 uurtjes door de game heengespit. De game bestaat uit maar 7 episodes en de meeste heb je binnen een uur wel uit. Dat is erg kort maar moet er wel bijzeggen dat ik er een heerlijk Lost avontuurtje aan overgehouden heb. En de game ligt voor een mooi schappelijk prijsje in de winkel (ongeveer 40 euro). Voor de xbox 360 gamers die graag archievements verzamelen komen ze beter uit de verf dan de ps3 en pc eigenaren. Tijdens de game heb je een foto-toestel en als je van bepaalde voorwerpen/afbeeldingen een foto maakt kan je archievements vrijspelen.

    Conclusie:

    Ondanks dat deze game erg kort is heb ik me prima vermaakt en kan ik erop zeggen dat dit toch de meest geslaagde game is gebasseerd op een serie. Denk wel dat het alleen voor de Lost fans een leuke game is en iemand die de serie niet gezien heeft raad ik aan toch eerst even de dvd boxen in huis te halen. Van mij mag er snel een vervolg komen.
    +meer Lost
    +verhaal
    + goede graphicks
    +lost sfeer is gewoon erg goed
    -kort
    -van A naar B that’s it

    Graphicks: 8,5
    Geluid: 8,5
    Gameplay: 8
    Verhaal: 8,5
    Overall: 85
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2008
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    waar heb je hem gekocht :) .. ik zit met smart te wachten op deze game als lost fan .. ik heb echter op dit moment andere prioriteiten :)
     
  13. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    morgen komt ie toch uit??
    maar kan je wel gewoon overal op het eiland komen.. free roaming.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt, ehm ik dacht vrijdag, daarom vraag ik waar hij gekocht is :) ...
     
  15. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    gewoon bij free record shop. Zou hem eerst bij dixons al kunnen halen maar zag hem ook bij free record shop en heb een 10% korting pas. De PU VIP pas was niet geldig bij deze game omdat dat pas vanaf 47 euro is ofzo.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Cool ga ik morgen ook even kijken voor de verzameling :D
     
  17. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
  18. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem besteld bij GCshop, dus zal hem ook wel binnenkort krijgen. :D
     
  19. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Welke Free Record Shop is dat dan geweest }:]
     
  20. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    in Helmond, hij lag daar ook bij dixons en bij dinabyte.
     

Deel Deze Pagina