1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lost

Discussie in 'Algemeen' gestart door pietlut, 19 apr 2007.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  2. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    De gameplay is eigenlijk beetje hetzelfde als Resident Evil 4. Je kan objecten aanklikken en dan komt er tekst bij te staan. En je kan vrij rondlopen. Als je een character aanklikt kan je hem vragen stellen die je als tekst ziet. Bijvoorbeeld: denk je dat we ooit nog gevonden worden? Dan antwoord bijvoorbeeld john locke: Ik hoop dat we nooit gevonden worden. Dit spreekt hij dan gewoon uit. En als je zo gaat praten met iedereen krijg je bijvoorbeeld informatie waar je naartoe moet of wat je moet doen.
    Bijvoorbeeld op een gegeven moment heb je een laptop die kapot is. Die moet gemaakt worden en je weet nog niet hoe. Dan spreek je iemand aan met de vraag kan je iets met mn laptop doen? En dan antwoord iemand: Ga naar Sayid die heeft verstand van electronica. Dan ga je naar Sayid. En Sayid zegt weer: Je hebt een accu nodig eerder kan ik je niet helpen. Ik geloof dat John Locke een accu had gevonden op het strand. Dus moet je weer John Locke gaan zoeken die je helpt met de accu.

    Zo hopelijk een beetje duidelijk. Ik heb eventjes een kort filmpje gemaakt van de gameplay.

    http://nl.youtube.com/watch?v=QzXohVVunO0

    Seizoen 1 was supergoed
    Seizoen 2 was nog beter de eerste 14 afleverigingen vond ik, daarna was het bergafwaarts.
    Seizoen 3 was goed maar niet niet zo interessant als de eerste seizoen. Al waren de laatste afleveringen wel weer superspannend.
    Seizoen 4 vind ik tot nu toe heel goed. (af. 1 t/m 4 pas gezien)Vooral die flashbacks die in de toekomst spelen zijn interessant.

    Hier nog een nieuwe trailer.

    http://www.gametrailers.com/player/31257.html
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2008
  3. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel in 1 keer uitgespeelt, 6 uur en 30 min over gedaan...

    Zeer leuk voor de lost fans, ook leuk voor niet lost fans alleen dan is het wel lastig te begrijpen.

    PS. WAT EEN KUT EINDE... Echt.
     
  4. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    idd een vaag eind... zou dit iets met de serie te maken hebben van wat nog moet komen?
     
  5. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat we binnen een aantal maanden Lost the game deel 2 kunnen verwachten ;)
     
  6. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben er vandaag ook in een paar uur doorheen geracet... Heb de game ook meteen met alle achievements gehaald... Was nou niet bepaald moeilijk ofzo. Alleen jammer dat je bepaalde dingen maar op 1 manier kan doen. En het einde is inderdaad heerlijk vaag :p
     
  7. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de eerste paar episodes gespeeld (volgens mij de helft van alle ofzo)
    Vind de graphics wel mooi eigenlijk, de ingame cutscenes vind ik niet zo mooi de andere (bijv die helemaal in het begin van het spel in het vliegtuig) is dan wel weer mooi vind ik. In The Hatch begon het wel wat leuker te worden vond ik. Die puzzels/die computer, iets meer spanning dan de rest :+
    Nouja ik ga weer even verder spelen.
    Wat ik wel heel jammer vind is dat het zo kort duurt het spel.. Het gaat allemaal zo snel terwijl het in de serie juist heel traag gaat xD
     
    Laatst bewerkt: 29 feb 2008
  8. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    vind de game het grote "net niet" gehalte hebben, jammer!
     
  9. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    is het ngo een beetje een leuke game? zie hem overal voor 35 euries namelijk.
     
  10. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je de serie volgt is het zeker een aanrader. Houdt er alleen wel rekening mee dat 'ie ERG simpel is, en daardoor ook erg kort (binnen 8 uur uit te spelen). Als je iemand kent die de game ook wil spelen is het misschien een idee om de game samen te halen/door te verkopen. Want ik denk niet dat je de game vanaf het eerste moment weer wilt gaan spelen.
     
  11. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Gisteren kreeg ik mailtje dat GCshop hem verzonden had, Zal vandaag wel in de bus liggen. Als Lost fan lijkt me dit leuk. Kort vind ik niet zo erg, ik ben toch altijd langzaam met uitspelen van spellen en heb sowieso niet veel tijd om te gamen. Zal hier waarschijnlijk ook wel weken over doen 8)
     
  12. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik heb de serie 1 x gezien maar vond er geen reet aan;)
    laat hem wel liggen denkik, hoor slechte verhalen namelijk
     
  13. folser

    folser Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nu sinds woensdag en zit nu aan episode 6. Tot nu toe al veel plezier met gehad. Gameplay enzo is eenvoudig maar wel tof om te spelen. Enigste dat mij tot nu toe stoort is dus de speelduur en het monster (black smoke) dat je toch iets te veel tegenkomt.

    zo moest ik daarjuist nog een dynamiet staaf naar de hatch brengen, en dan komt dat monster heel de tijd af, was echt een irritant moment.

    Graphics vind ik ook goed gedaan, buiten een paar gezichten van personages. De stemmen zijn zoals eerder gezegt nogal zwak, maar de stem van jack vindt ik toch goed gedaan en is niet door de acteur van de serie. De stem van Charlie is dan weer heel slecht gedaan. En dan die personages waarvan de stemmen zijn ingesproken door de echte acteurs (zoals claire, sun) die kom je dan weer weinig tegen, of daar moet je gewoon niet tegen praten voor je missies.

    Het verhaal is echt heel goed gedaan, spannend. Typisch lost :). En dan zijn er ook die flashbacks.

    Vindt het dus in het algemeen wel een goeie game, veel beter dan ik verwacht had, want wist niet hoe ze er eigenlijk een game van zouden kunnen maken.
    Vooral voor lost fans dus :)
     
  14. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    egelhunter, bedankt voor de uitgebreide info :)

    mja, leuk als tussendoortje voor een lost fan of iemand die het in ieder geval graag mag zien.

    Misschien dat ik 'm voor 15 euro nog een keertje ergens mee pik dan.
     
  15. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    En voor de achievement whore, want zelfs ik had hem in een keer doorspelen 1000/1000 gehaald, en dat is me met nog geen een andere game gelukt :p
     
  16. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    King Kong is er ook zo een :)
    Maar makkelijke achievements zijn altijd welkom :D
     
  17. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ja hoor het van meerdere. Ik kwam er uiteindelijk met 920 punten ofzo pas aan het eind. Maarja zoek niet nog een keer alles door te spitten om ergens foto's van te maken. Maar zie dat veel mensen toch net als ik positief zijn over deze game. :thumbs:
     
  18. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me vergist in dit spel, vond het begin heel erg slecht! en vond dat het niet echt de lost sfeer had, maar zodra je in aanmerking komt mt de hatch, krijgt die game die sfeer wel! vind het echt lekker wegspelen. Geen suupergame, maar ook zeker geen slechte game. Doet me denken aan die ouwe point and click games, en ik denk ook dat je er geen bal van snapt als je de serie neit hebt gezien.
     
  19. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb alleen episode 1 nog gespeeld. Ben tevreden, maar vind het wel erg low budget aandoen. Vooral de stemmen vallen me erg tegen. Zeer amateuristisch (vooral sawyer en locke).
     
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    heb er heel weinig over gehoord maar toch een vraag:

    wat is het voor game? adventure/point&click? puzzels oplossen enzo? een soort van penumbra overture ofzo?
     

Deel Deze Pagina