1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

loszittende slotjes

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Gakkie, 12 mrt 2003.

1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    I know.... :'-(

It's just getting started....

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Omdat als we een topic verwijderen mensen denken dat het plaatsen van het topic verkeerd is gegaan etc blabla, mensen moeten leren van fouten.

3. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    kan je dan niet gewoon doen dat een thread dat de "verkeerde"kant op gaat dat er dan VOOR de naam van de thread een uitroeptken o.i.d. komt te staan, zodat je nog wel door mag/kan posten maar dat het eigenlijk niet meer over het onderwerp gaat. Gesloten threads laten staan vind ik maar slordig..(my opinion). Gooi ze dan weg of houd ze open

Daar zit ook wel wat in hoor ;)

4. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik de hele tijd al een voorstander van geweest...maar asl er drie gesloten threads met dezelfde fout staan kan ik me er wel iets bij voor stellen dat er twee weg kunnen.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik hoop dat ik deze vandaag niet vebeter :cool:

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wat schiet je er dan nog mee op? Een politie-agent ziet 5 gasten iemand in elkaar trappen. ze hebben toevallig een leuk stuk linkt bij zich en bakenen de plek af waar de gasten aan het matten zijn. Wat schiet je er dan mee op? Je verbruikt alleen maar plastic (= ruimte op onze server) en de sfeer wordt er dan echt niet beter op.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Fardo heeft weer een paar slotjes uitgedeeld ... bestelt een paar slotjes bij Wouter

8. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Ey kost da veel anders wil ik er ook wel bij bestellen :D

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :{ slik ik heb het record vandaag weer bijna verbroken

Deel Deze Pagina