Loting EK 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door sneaky, 30 nov 2003.

1. sneaky

sneaky Guest

wat vinden jullie ervan?
    Ik vind dat nederland het nog moeilijk gaat krijgen met letland,tjechië en duitsland...

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    heb net de loting zitten kijken en het word nog zwaar voor Nederland.

tsjechie heeft al laten zien dat ze van Nederland kunnen winnen, maar daarentegen heeft Nederland ook laten zien dat ze van Duitsland kunnen winnen!

we zullen volgend jaar zien :)

3. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Italië heeft echt geluk mer de loting, maarja Nederland moet van Letland zeker wel kunnen winnen en van de Duitsers ook. En met de verbeteringen in het team van Nederland moet het ook Tsjechië wel aan kunnen.

4. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er zeker kansen liggen. Tegen Duitsland moet het te doen zijn, en tegen Letland ook. Tegen Tsjechie denk ik dat ze ook minstens gelijk moeten kunnen spelen, als ze net zo goed spelen als de tweede wedstrijd tegen Schotland.

5. sneaky

sneaky Guest

tja letland heeft wel turkeye voetbal les gegeven.Dus ik denk dat we letland niet moeten onderschatten...

6. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    idd, letland moeten we zeker niet onderschatten, en dat zie ik nog wel gebeuren.
    Dat nederland zoiets heeft van, nu hebben we het ek gehaald en nu hoeven we ons niet meer te bewijzen.

7. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    1e, en 2e gaan toch door geloof ik???
    dan meot dat te doen zijn, hoor...:{

8. BartNier

BartNier Giro 88000

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat ze het makkelijk zullen krijgen, en ze zullen mogelijk ook ondergaan aan de onderschattingen tegenover de tegenstanders. Maar ik geef ze zeker een goede kans en zeker als ze het team een beetje aanpassen en net als tegen schotland er vol voor gaan.

Maar over het geheel denk ik wel dat de loting een beetje redelijk is uit gekomen en dat alle landen toch een goede strijd met elkaar aan moeten zullen gaan.

9. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    wordt erg moeilijk voor Nederland. Letland moeten ze kunnen verslaan maar Duistland en Tjechie......

10. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Duitsland voetbalt nu heel matig, maar je weet nu nog niet hoe ze volgend jaar spelen. Duitsland doet het altijd wel goed op grote toernooien, dus het wordt zeker lastig.

11. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    shit eh.. dag dag ek we liggu er dus meteen weer uit he ...

12. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    niet zo negatief doen, ik bedoel nederland doet op dit moment heus niet onder aan tsjechie en duitsland.

13. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Zweden is best goed hoor. En denemarken heeft ook wel een laten zien een aardig potje te kunnen voetballen.

14. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Noemen jullie dit loos?
    Ik niet hoor, dit is rijp voor ASEL! :+

>> Moved.

15. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het wel eens met MoJoo, Nederland heeft dan de laatste wedstrijd dik gewonnen maar over het algemeen spelen ze de laatste tijd slecht. En Duitsland zal ook wel wat beter worden.

16. Endorim

Endorim The Homertrix

Leuk Bevonden:
    1
    aaai..dit vink dus niet zo leuk. Ben half duits half NL...enjah omdat het NL team zo GIGANTISCH GEMOTIVEERD EN FANTASTISCH is benk dus voor Duitsland. Maarja ik zie er nu al tegen op dat mijn vrienden weer voor neus met ze allen gaan zingen "Deutschland Deutschland alles ist vorbei". Maarruh k denk dat het een gelijkspelletje wordt en dat Letland en Tsjechië doorgaan;-) dannuh is het sowieso geen gezeik!!!! Of anders Duits en NL door, dan zien we elkaar wel weer in de finale!!! HELEMAAAAAAL gezellig...

17. DIABLO

DIABLO Your Soul Is Mine!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik weet wel dat tjechie enzo er niet blij mee zijn dat Nederland bij hun in de poule zit..
    Want ze weten dat Nederland nog een appeltje heeft te schillen met Tjechie.

18. sneaky

sneaky Guest

tjechië gaat zoiezo wel door denk ik.Tja de nummer 2 word dan denk ik of nederland of duitsland

19. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    HAHA! Mijn gebeden zijn verhoord! Ohne Duitsland fahren wir auf zweite ronde. Jawel. Eindelijk weer een kans om die mafjoekels een lesje te leren.

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Gek man dit wordt minimaal een halve finale plek!!!! Die duiters rollen we zo op en de tjechen moeten we ook aan kunnen hoor!!!! En tegen letland wordt het gewoon met z'n allen op de helft van letland tegen 10 verdedigers!!! Moet wel lukken toch!!!

Van te voren hoopte ik eigenlijk al op deze poule. Nu is het moment van de waarheid. Laten zien dat we het echt wel kunnen.

Deel Deze Pagina