Lotingen Champions League

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 26 aug 2004.

1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    De lotingen voor de CL zijn als volgt:
    Groep A
    Deportivo La Coruña
    Liverpool
    AS Monaco
    Olympiakos

Groep B
    Real Madrid
    AS Roma
    Bayer Leverkusen
    Dinamo Kiev

Groep C
    Bayern München
    Juventus
    Ajax
    Maccabi Tel-Aviv

Groep D
    Manchester United
    Olympique Lyon
    Sparta Praag
    Fenerbahçe

Groep E
    Arsenal
    Panathinaikos
    PSV
    Rosenborg BK

Groep F
    Barcelona
    AC Milan
    Celtic
    Shakhtar Donetsk

Groep G
    Valencia
    Internazionale
    Anderlecht
    Werder Bremen

Groep H
    FC Porto
    Chelsea
    Paris Saint-Germain
    CSKA Moskou

Wie denken jullie dat er allemaal doorgaan, en zullen de nederlandse clubs door de 1e ronde komen?

2. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben wel tevreden met de lotingen voor beide Nederlandse clubs. Zie zeker perspectief voor ze. Al is de poule van Ajax wat lastiger dan die van PSV op het eerste gezicht. Maar daar heb ik, als PSV-fan, geen problemen mee ;)

3. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ajax komt er denk ik met een gelukkie door. PSV wordt uitgeschakeld.

4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    ik ben ajax fan, ik hoop dat beide ploegen doorgaan. Maar psv zal wel de traditie in stand willen houden van 1e ronde naar uefa cup:p

5. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat ze nog mee mogen doen :+

6. patje_1_1_2

patje_1_1_2 Westland uber alles

Leuk Bevonden:
    0
    Als ac milan maar verder komt. En de nederlandse ploegen natuurlijk

7. Mr. KaDiR

Mr. KaDiR Me, Myself and I

Leuk Bevonden:
    2
    Groep D
    Manchester United
    Olympique Lyon
    Sparta Praag
    Fenerbahçe

15.09.2004
    Fenerbahçe-Sparta Prag
    28.09.2004
    Manchester United-Fenerbahçe
    19.10.2004
    Fenerbahçe-Olympic Lyon
    03.11.2004
    Olympic Lyon-Fenerbahçe

23.11.2004
    Sparta Prag-Fenerbahçe
    08.12.2004
    Fenerbahçe-Manchster United

Ik mocht naar Olympic Lyon-Fenerbahçe gaan, kijk ik net op mijn school-site, heb ik die week een proefwerk week :mad::mad::mad:

Laatst bewerkt: 21 okt 2004
  8. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax gaat denk ik net door samen met Juventus...... PSV gaat het makkelijk halen samen met Arsenal, verder maakt het mij weinig uit.

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Arsenal en de 2 nederlandse ploegen moeten door. Arsenal moet het zooitje winnen:D Doen ze ook wel. Henry _O_ Mja ik denk juist dat het moeilijker gaat worden voor psv als voor ajax. Ajax gaat niet winnen van juve, maar die duitsers en die gasten uit tel-aviv maken ze wel in. Zeker als die smerige Zlatan nog een tijdje bij ze blijft. PSV gaat het niet halen tegen Arsenal, en tegen Panathinaikos word denk ik toch eenvrij pittige wedstrijd. Met die noren hoeven we denk ik geen echt rekening te houden. De belgen hebben overigens pech. Tegen valencia en inter zijn ze echt niet opgewassen. Ze kunnen meteen weer inpakken en wegwezen. Over het algemeen zijn alle pouls best pittig. Welke poul vinden jullie de poul des doods zoals ze dat zo leuk noemen? 8)

10. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    PSV haalt het dit keer denk ik wel, ze gaan samen met Arsenal door. Ajax zal het lastig krijgen, ik denk dat ze het net gaan halen. Verder zal Juventus denk ik overtuigend doorgaan in die poule.

11. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik was eerst teleurgesteld door toch wel zware loting van Ajax, maar de andere pouls zijn ook niet makkelijk. Ik denk dat PSV nog in de minste poul zit, muv van Arsenal natuurlijk.

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Panathinaikos is ook erg sterk en ik denk ook niet dat PSV door de 1e ronde heenkomt (al hoop ik het natuurlijk wel) Ajax gaat hopelijk ook door.

13. Als Kähn nog een paar blunders maakt dan is Ajax denk net door:)

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Aangezien ik PSV-fan ben, zal ik daarmee beginnen. Ik weet dus TOTAAL NIET wat ik van PSV moet verwachten dit jaar. Ik dacht dat dit een overgangsjaar ging worden, maar ze doen wel degelijk mee om de titel. Ze spelen beter dan ik ze de afgelopen jaren heb zien spelen vind ik. Gedreven, jagend, goed lopend en vrijstaand etc. Het loopt gewoon lekker [zie wedstrijd van afgelopen woensdag]. Tegen Arsenal zullen ze het moeilijk krijgen, Rosenborg BK moeten ze kunnen winnen en Panathinaikos is ook maar verrassend bezig. Kijk naar het Amsterdam Tournament waar ze met 3-0 tegen Ajax achter komen, maar waar de internationals ook niet bij waren. Het is dus moeilijk te zeggen.

Ajax heeft wel een kans. Ze spelen de laatste jaren goed in de CL en hebben aangetoond dat slechtere prestaties in de eredivisie niet de Europese prestaties hoeven te beïnvloeden. Het is maar afwachten, je weet nooit wat er gaat gebeuren....Dat is wat sport zo mooi maakt :) O-)

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat Ajax het lastiger zal gaan kijgen dan PSV
    Man utd heeft het volgens een beetje erg makkelijk:mad:

16. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    vergeet niet dat juventus en inter nou niet egt een denderend seizoen hebben gehad ik meot nog zien of ze van ajax en psv winnen maarja volgend seizoen is feyenoord er weer gewoon bij:p

17. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ! Drie keer raden welke club er dan uit moet :) Maar ja, dat hij grootaandeelhouder van de sponsor is wil niet zeggen dat hij dat automatisch van de club is..

18. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ajax heeft een moeilijkere poel dan psv...thats fo sho
    arsenal wint uiteraard de poel van psv..psv waarschijnlijk wel 2e

19. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd... met een beetje geluk wel

20. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ik als diehard ajax fan hoop dat psv de traditie volhoud en de eerste ronde al lekker terug gaat naar waar ze horen en das de uefa cup (al is het wel beter voor het nederlandse voetbal als beide doorgaan).Spijtig genoeg moet ik stellen dat psv meer kans maakt als je de poul bekijkt dan dat ajax doet.Toch ben ik best optimistisch en hoop dat ajax als 2de doorgaat.Hoe dan ook ik ga ajax zeker volgen (as ussual)

Deel Deze Pagina