Deze ziet er wel mooi uit Ik denk wel dat ik hem ga halen. Maar goed dat ik een uber PC heb, alles op maximum zetten
ik wacht hier al op sinds het is aangekondigt, maar het is best stom, die screens die zijn gepost, die geven geen goed beeld, maar volgens mij is dit een stevige kandidaat voor Rts van het jaar 2004! (goed cijfer van de pcgameplay btw, hieronde \/ Spoiler 91%
wat was het cijfer van rome bij pcgameplay?, ik denk en vind niet dat deze game de rts van het jaar moet worden, daar vind ik rome total war te revolutonair voor, deze game is "gewoon" een generals game in een lotr jasje, wel leuk dat er eindelijk een arcade lotr rts game komt, ga hem zeker halen als lotr fan, kan ik eindelijk de pelennar fields naspelen
weet iemand de precieze release datum? ik heb 'm besteld bij de dynabite, dus krijg dan een telefoontje, maar ik wil het wel weten
das een maandag en dat kan niet met de europese distributie, games worden meestal op woensdag of donderdag geleverd
niet echt een game voor op xbox nee :-s maarja, commandos 2 vond ik ook nooit een xbox game, is ook gekomen, dus ik sta nergens meer van te kijken en volgens mij word het 9 december
Neej dit moet je in zijn volle glorie spelen dus koop maar snel een pc die de aanbevolen eisen ver vooruit is