1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] LOTR - The Battle for Middle earth

Discussie in 'Games' gestart door Flamingo, 27 nov 2004.

  1. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou er ergens op het internet ergens een demo zijn?
    Ik kan absoluut niet wachten tot de 9de December!!!!
     
  2. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Damnit wat brengt die sinterklaas toch weer een financiele schade aan
    nouja nog maar een maandje sparen voor een nieuwe computer
    dan dit spel maar ff bij een vriend spelen :D
     
  3. jeffreykeyl

    jeffreykeyl Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel gisteren binnengekregen. en ik moet zeggen het spel ziet er mooi uit maar is wel wat simpel..

    btw ik las op forum dat minimum systeemeisen onder andere 800mhz.

    dat klopt niet het is minimum 1.3 ghz, en als je gaat multiplayeren moet je 1.5 ghz, 512 ddr, 64mb video geheugen hebben. het is maar dat je het weet _0/
     
  4. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0

    DAt staat ook op de site dacht ik, dat je voor multiplayer enzo een beter systeem nodig hebt :)

    Maare vertel es wat meer ? Je kunt het vast wel moeilijker zetten, maar is het voor de rest een mooi spelletje, de manschappen die je kunt maken enzo
    orginaliteit enz... ?
     
  5. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er veel verschillende soorten soldaten zegmaar (denk aan uruk hai enzo en rohanners op paarden?)
     
  6. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaahaha jongens serieus: Dit spel moooeeeet je kopen!!!! Ik heb sinds kort een nieuwe pc en na doom 3 dit spel gekocht. Ik ben er eerlijk waar helemaal weg van! Is wel wat simpel?!?!?! No way niet als je gewoon op normal speelt. HEt eerste level in Moria tegen de balrog is al echt pittig!

    Spel ziet er schitterend uit. Ben gisteren begonnen met de good side. Ik ben nog maar een paar leveltjes op weg, maar tot nu toe zijn er eigenlijk 2 verhaallijnen verweven (net als in de film eigenlijk). Sommige levels speel je met the fellowship (ja alle 9!). Deze helden kunnen levels omhoog gaan, daarbij kunnen ze sterkere special powers gebruiken. Dit houdt je gewoon de levels door. Als je bijv. het eerste level in moria hebt gehad. Gaat de landkaart iets oostelijker (onder begeleiding van de stem van Gandalf) met de boodschap dat Mordor Rohan bedreigt.....vervolgens speel je dus met Eomir en 2 regiment Rohirrim (te paard dus). Daarbij heb je vervolgens een basis en kun je dus regiments bouwen.

    Het gave vind ik dat je ze dus niet per ridder bouwt, maar per 5 (regiment) waardoor je grootschalige gevechten krijgt. Als 5 rohirrim inrijden op een regiment urukhais, vliegen er door de charge een stuk of 5/6 letterlijk door de lucht. Dan denk je dat dat alles is, totdat er een stone-ttroll op je afkomt die een boom uit de grond trekt en als knuppel gebruikt (deze kun je dus bouwen als de bad side). Met 1 klap vliegen de arme ridders je dan om de oren. Regiments kunnen na doden van veel tegenstanders ook levels up. Je kan trouwens ook twee bepaalde regiments combinen!!!!
    Na een aantal levels aan de good side zal Gondor ook meestrijden . Aan de bad side heb je ook twee soorten (mordor en saruman).
     
  7. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan jij hem eigenlijk al hebben
    In NL kwam ie 9 dec toch pas....?
     
  8. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar het zit zo:
    Ik had maandag halflife 2 gekocht. Toen bleek dat je perse internet nodig hebt om hem singleplayer te kunnen spelen. Dat heb ik (nog) niet, dus ik gisteren terug naar bart smit. Je kan het spel immers binnen 1 dag ruilen. Dus ik zeg, ik wil hem ruilen tegen een spel dat donderdag (morgen dus) uitkomt. Zegt zij welk spel. Dus ik zeg Loth BfME. Zegt zij volgens mij is ie net binnen. en ja hoor haalt ze hem heel droog uit de kast. :)
     
  9. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heerlijk!!
    Maar zit er ook een map editor mode bij?
    (sorry dat ik zo nieuwsgierug ben maar ik kan gewoon fucking niet wachten)
     
  10. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Poeh een map editor, is dat voor die skirmish games bedoel je? Zelf maps maken?
    Eehm ik zou het eigenlijk niet weten. Ben meteen in de single player gedoken en daar kom ik voorlopig niet meer uit :)
     
  11. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    nou kom op kom een sachter dat spel vandaan en vertel eens wat meer:)
     
  12. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb maar 800 mhz kan ik hem nou egt niet spelen?
     
  13. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    gemiddeld krijgt het spel een 8. het laatste wat het gekregen heeft is een 6 en het hoogste een 9,1. Dus het is wel een goed spel :)
     
  14. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    aiaiai ik ga snel een nieuwe computer halen, want dit spel moet ik spelen :D
     
  15. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe die worldbuilder mode werkt? Ik snap namelijk niet hoe ie werkt....
     
  16. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen maar eens op halen...
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    check de manual :)
     
  18. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt inderdaad voor de hand maar er staat echt geen ruk in |:-
     
  19. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Wat is dit een ongelooflijke matige RTS, zeg. Ik moet zeggen, de LOTR sfeer komt bij de belegeringen heel mooi tot uiting, en het is tof om te zien hoe honderden orcs aan komen stormen.

    Maar qua strategie is het echt heel matig. Formaties liggen vaak na minder dan een minuut uit elkaar door de verschrikkelijke AI die liever zo snel mogelijk naar de vijand toerent dan fatsoenlijk te blijven staan zoals ik dat wil. En het is gewoon niks nieuws. Units uitpoepen, selecteren, en ze naar de vijand toesturen.Been there done that all over the place.
    Na Rome: total war is dit gewoon een gigantische stap terug, en ik vind het ook een schande dat iedereen de gebrekken van die spel negeert en liever orakelt over de mooie graphics en de lotr franchise.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2004
  20. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk toch nog iemand die nou ook zegt wat hij van het spel vindt nu hij hem heeft, eindelijk :)
     

Deel Deze Pagina