Dat heb ik van meerdere mensen al gehoord Dat is zeker niet mis met stock koeling Ik zit nu een beetje te twijfelen wat ik ga doen. Of ik koop nu een 6600GT AGP en ga volgend jaar over naar een PCI-E pc, of ik doe het nu
Ik heb dus ook dit spel vin hem wel cool, alleen vin dat er weinig diepgang in zit en naja weinig formatie's enzo. Maar ik wil hem nu over het netwerk spelen tegen mijn pa! Ja mijn pa speelt hem ook en vind het rete cool maargoed, kan ik met 1 spel via netwerk tegen elkaar?
[illegale mode]dan moet je hem op de andere pc ff instaleren en ff een crack downloaden zodat je daar geen cd nodig hebt[/illegale mode]
ik weet niet of er een lan optie inzit? via internet werkt het meestal niet, omdat je niet 2 keer met de zelfde key online mag zijn, en sorry modjes als mn vorige post niet mocht
wat jij postte hoeft niet illegaal te zijn, als hij een orgineel hebt mag hij een kopie maken maar dan nog krijgt xbw het warm als men hier over kopie's van wat dan ook praten
Effe een vraagje. Ik speel de goede campaign en ben nu bij Helms Deep. Hoe kom je daar in godsnaam doorheen????!!!! Heb het nu al 10 geprobeerd en ik ben al 10 keer gigantisch afgeslacht.
maar kijk ik heb 1 orgineel, dus mag hem dan gewoon voor iemand anders kopieren toch. In dit geval moet ik hem misschien wel kopieren als ik via lan wil. Maar het is een dvd en die is waarschijnlijk giga beveiligd lijkt mij. Dus.... En waar zou ik zo'n no-cd crack kunnen vinden.
nee daarvoor zijn andere oplossingen, je mag hem ten eerst neit kopieren vorr een vriend (das gewoon illegaaal), je moet hem gewoon op je andere pc instaleren en er dan een crack overheen gooien, pm me maar als je een site ervoor wil weten. maar zullen we weer on-topic gaan en niet over gekraakte shit gaan praten? (een crack zorgt er dus voor dat je geen cd nodig hebt)
pm anders ff met elkaar maar ik speel ook die campain nu en vet vaag: campain is zo langzaam als een 3e rangs slak maar vrij gevecht gaat alles erg soepel :{
hmmz mijn pc is minder dan die van jou als die bij jou al niet doet Wat zijn de systeemeisen? Heb P4 2ghz 512 MB geheugen GForce4 ..... (nummer weet ik niet meer, schaam)
ja maar heel sloom zij hij dat speelt niet lekker en als hij bij hem op medium instellingen al sloom doet Mijn pc is nog stuk minder Dan ben ik bang dat die bij mij nog slomer gaat
Waarschijnlijk is er gewoon een instelling verkeerd want zijn pc zit toch ver boven de aanbevolen eisen ?
Wat een spel zeg! Ik heb daarnet Helms Deep gespeeld en ben er van de eerste keer doorgeraakt (ik speel wel op Easy) en daarna heb ik het level gewoon opnieuw gespeeld. Wat een adrenaline als al die orks afkomen. Wat ik gedaan heb: ik heb als speciale eigenschap dat je een elfenleger kan summonen. Zo krijg je regelmatig een 15tal gratis elfen. (ook al ben je beperkt in je commandopunten, die elfen krijg je toch) Je traint ook heel veel boogschutters en plaatst die op de muren en van zodra je kan upgrade je de boogschutters met vuurpijlen. Als je dat volhoudt toch Eomer komt is de rest een makkie. Eomer die walst over de tegenstand heen en dan ga je met al je boogschutters de verschillende kampen vernietigen
ik krijg het spel, maar wat is de beste moeilijkheids graad om mee te beginnen, ik heb rtw (ben er al een aardig end mee) en heb c&c generals uitgespeeld en red alert ook weet iemand wat de beste moeilijkheids graad is om dan mee te beginnen?
Eomer komt helemaal niet bij mij. De tijd die linksboven in staat was al lang voorbij, maar geen Eomer.
Als de tijd op is moet je op die groene vlag klikken (linksbovenaan) Dan komt hij wel, samen met Gandalf en al je andere boeren en ridders en boogschutters. Succes