ik vind het best een vet spel, maar ik vind het bouwen verot gaan, en de computer is ontzettend dom, ik sta bij vrij spel voor hun poorten, laten ze ze gewoon open staan
Jongens weet er iemand cheats voor dit spel!?!?!?!?!? ik vind het namenlijk wel moelijk... alvast bedankt!!
haha dit moeilijk? en er zijn geen cheats (tot nu toe) er zijn wel mods waarmee je je populatie kan ophogen, en een mod dat je sauron kan maken
weet iemand waar ik de lijst met shortcuts kan krijgen?vind het namelijk zwaar irritant om steeds maar weer die boogschutters etc geod te selecteren en heeft iemand nog tips om speermannetjes dood te krijgen? ze mollen me hele paarden leger
Dan moet je een paar ruiters kopen die een pijl en boog hebben, en er gewoon niet overheen rijden natuurlijk Als je niet op ze af rent kunnen ze je egt helemaal niks maken. Zou je met 1 boer, 100 van die speer Uruks kunnen doden
ik heb al wel een aardige srategie, ik laat ze me steeds achter volgen terwijl ik hun kill met mijn paardboogmannetjes, als ik echt een groot leger achter me aan heb rij ik ff langs me kasteel, alle tegenstanders worden dan gewhooped door de 5 sterren boogschutters op mijn muur zonder dat ze me ook maar iets kunnen dien, maar ik kan nu helms deep doen, maar dat bewaar ik voor morgen. verder heb ik een zwaar geod getraind leger, allemaal 5 ster of hoger, en daarvan heb ik 3 gewoon aanvals paarden en 3 boogpaarden
ik heb net helmsdeep in een keer voltooid, maar ik vond heb best wel meevallen, en ik heb me eerste leger op level 10
Probeer het dan op Easy te spelen... En als je het al op Easy speelt, gewoon volhouden en proberen. Je komt er wel. Succes. (Zoals bij elk spel is het zonder cheats een pak leuker)
Is er geen cd-rom versie? Ik heb geen dvd speler Echt neppe shit kon ik weer terug naar de winkel want had niet opgelet
lol, maar een computer die geen DVD speler heeft, wat voorn ouwe computer is dat? kan je dan wel BFME spelen ik hebbem vandaag (technisch gezien gister ) gehaald en vind hem echt vet, mijn fellowship is nu net na dat Boromir dood is en ik moet nu met mijn rohan leger merry en pippin zeg maar redden, dus in East Rohan ofzoiets. Vraagje: mijn legers zijn niet zo high level, en ik vraag me af: horen die archers van Rohan (niet die elven warriors, maar die andere) zo slecht te zijn? bij mij schieten ze echt weinig leven af bij zelfs low level uruk hai... ik vind de elven warriors wel relaxed en de rohirrim archers zijn ook wel chill
Ik heb hem nu zelf ik vind hem een beetje kut om eerlijk te zijn. Beetje opgepoetste generals engine. En minste eraan is dat je niet je kamp kan plaatsen waar je maar wilt