1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] LOTR - The Battle for Middle earth

Discussie in 'Games' gestart door Flamingo, 27 nov 2004.

1. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat maakt mij niet zoveel uit, omdat ik dat nij generals ook niet dee, mn kamp stond altijd op de standaard plaats

maar hoe kan ik het gevecht om de zwarte poort spelen? ik heb nl net minas titrith gehad

2. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
  3. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    wat een gezeik dan haal je hem toch via internet, het is hier toch geen vendetta ofzo?

En dat van de kampen het gebeurde in de LOTR films ook niet echt he, he spel wil je vooral veldslagen geven geen basis molingen

4. Enygm

Enygm Enygm

Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo ongeduldig zijn :)
    Na een tijdje kan je die missie spelen. Ik kan ze zelf ook al kiezen, maar ik probeer eerst alle andere gebieden ook te veroveren zodanig dat alle helden van een hoog level zijn en zodanig dat ik al die special powers heb.

5. ghoulio

ghoulio AmsterdaM

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er in de goede campagne een missie met edoras?
    Ik heb net namelijk in de slechte campagne edoras moeten aanvallen met uruk hai maar in de goede campagne ben ik dat level niet tegengekomen, is ie er wel?

6. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat kan die makkelijk aan.
    Kep trouwens ondertussen al een dvd brander dus kan hem nu ook afspelen
    moet hem alleen weer opnieuw halen

Had op de site gezien dat cd-rom versie er ook moest zijn, alleen volgens mij is die niet te koop in nederland. Nog nergens gezien namelijk

7. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    Ghoulio: Volgens mij wel want echt alle missies zitten er zo'n beetje in

8. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was gister met de kwaade campaign bezig met Lurts in de missie dat ik edoras moet overnemen.. .ik heb echt een ***** groot leger!. stuk of 300 uruks. gemengd met pijlen boog, zwaarden en speren. ik had net dus de poort open gebroken, dus ik rende naar binnen. En weet je wat :9 Vet veel paarden renden naar beneden.. heel leger van isengard was weg (van mij dus :mad: ), maar me vraag is. hoe kan ik in dat level geld verdienen met de uruks. want je kan nergens boomhak huis neer zetten om bomen om te hakken. ik heb alleen de Special power om bomen weg te halen voor geld.

9. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    met Slachthuizen huizen natuurlijk die plant je in je basis en daaar krijg je geld van

10. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar revieuws staan?

11. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
  12. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo ik heb net bfme uigespeeld, wel een beetje een vaag gevecht om die zwarte poort, ze hadden het zo kunnen winnen van mij

13. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    VInd het ook best tegenvallen
    Sommige levels kan je maar heel weinig ventjes bouwen
    vind eigenlijk ook best irritant dat je zelf niet kan beslissen hoe en waar je wilt bouwen
    en wat ik ook wel erg jammer vind ik dat er niet echt veel verschillende units zijn

Vind de sfeer wel erg leuk, de muziek en spraak is wel echt lord of the rings style. VInd het ook leuk dat je soms film fragmentje ziet links onder.

Maar had er toch wel iets meer van verwacht tot nu toe maar ik heb nog geen helms deep gespeeld dus kan nog veranderen:)

14. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wacht maar tot je helmsdeep isengard en minas tirith gaat spelen, dan slaat je hart echt over:p

15. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al de Detherian (of zoiets) mod gtedownlaod ik wel is echt wreed danheb je bijv. Sauron en Shelob erbij maar ook nog wat andere helden en normale units ook voor Gondor

16. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je die downloaden?
    Extra leuke uitbreidingen zijn altijd welkom
    Mits ze werken natuurlijk
    Vind hem nu nog niet echt leuk namelijk

17. tiez_1986

tiez_1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit spel is te heftig voor woorden!
    ben nu in het land van rhun en ik ga straks helemaal los op de zwarte poort! 8)

dit spel is echt de bom! _O_

18. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je ff zoeken (zit nu niet op mijn eigen PC kan morgen als ik thuis ben de link wel geven. Maar via google ff sauron mod zoeken en als je hem dan vind en hij heeft ongeeer een naam als dethrian iets in die trand dus dan moet je die downloaden maar dan geef ik morgen de link nog wel }:]

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Vet spel idd, maar:

ik heb de goede campain inmiddels uitgespeeld. Ik ben nu de met de kwade bezig, maar ligt het nou aan mij, of is de goede veeel makkelijker??! Ik vind al die krachten van het goede veel beter eigenlijk. Vollop hulptroepen summonen, en kunt iedereen health geven etc. Ik heb de goede campain ook alleen maar gespeeld met die helden. De rest had ik niet eens nodig. En nu heb ik bij de kwade campagne het idee dat ik erg aan het klooien ben :confused:

Iemand tips?

20. fishey007

fishey007 honor the Fishey

Leuk Bevonden:
    0
    Nou in de film (waar het spel uiteraard is naar afgeleid en niet de boeken)
    Zie je ook dat het "Goede"vooral op de helden hoopt en het kwade heeft zeg maar mass destruction super veel orks in eht veld raggen en klaar.

Deel Deze Pagina