dat maakt mij niet zoveel uit, omdat ik dat nij generals ook niet dee, mn kamp stond altijd op de standaard plaats maar hoe kan ik het gevecht om de zwarte poort spelen? ik heb nl net minas titrith gehad
wat een gezeik dan haal je hem toch via internet, het is hier toch geen vendetta ofzo? En dat van de kampen het gebeurde in de LOTR films ook niet echt he, he spel wil je vooral veldslagen geven geen basis molingen
Niet zo ongeduldig zijn Na een tijdje kan je die missie spelen. Ik kan ze zelf ook al kiezen, maar ik probeer eerst alle andere gebieden ook te veroveren zodanig dat alle helden van een hoog level zijn en zodanig dat ik al die special powers heb.
Zit er in de goede campagne een missie met edoras? Ik heb net namelijk in de slechte campagne edoras moeten aanvallen met uruk hai maar in de goede campagne ben ik dat level niet tegengekomen, is ie er wel?
ja dat kan die makkelijk aan. Kep trouwens ondertussen al een dvd brander dus kan hem nu ook afspelen moet hem alleen weer opnieuw halen Had op de site gezien dat cd-rom versie er ook moest zijn, alleen volgens mij is die niet te koop in nederland. Nog nergens gezien namelijk
Ik was gister met de kwaade campaign bezig met Lurts in de missie dat ik edoras moet overnemen.. .ik heb echt een ***** groot leger!. stuk of 300 uruks. gemengd met pijlen boog, zwaarden en speren. ik had net dus de poort open gebroken, dus ik rende naar binnen. En weet je wat Vet veel paarden renden naar beneden.. heel leger van isengard was weg (van mij dus ), maar me vraag is. hoe kan ik in dat level geld verdienen met de uruks. want je kan nergens boomhak huis neer zetten om bomen om te hakken. ik heb alleen de Special power om bomen weg te halen voor geld.
Ligt eraan welke je wilt, je kan van alles krijgewn Gamespy, IGN, GameMaster, dus ik denk dat je iets duidelijker daarin moet zijn maar een linkje: http://www.google.nl/search?hl=nl&q="lord of the rings battle for middle earth reviews"&spell=1
zo ik heb net bfme uigespeeld, wel een beetje een vaag gevecht om die zwarte poort, ze hadden het zo kunnen winnen van mij
VInd het ook best tegenvallen Sommige levels kan je maar heel weinig ventjes bouwen vind eigenlijk ook best irritant dat je zelf niet kan beslissen hoe en waar je wilt bouwen en wat ik ook wel erg jammer vind ik dat er niet echt veel verschillende units zijn Vind de sfeer wel erg leuk, de muziek en spraak is wel echt lord of the rings style. VInd het ook leuk dat je soms film fragmentje ziet links onder. Maar had er toch wel iets meer van verwacht tot nu toe maar ik heb nog geen helms deep gespeeld dus kan nog veranderen
Heeft iemand al de Detherian (of zoiets) mod gtedownlaod ik wel is echt wreed danheb je bijv. Sauron en Shelob erbij maar ook nog wat andere helden en normale units ook voor Gondor
Waar kan je die downloaden? Extra leuke uitbreidingen zijn altijd welkom Mits ze werken natuurlijk Vind hem nu nog niet echt leuk namelijk
dit spel is te heftig voor woorden! ben nu in het land van rhun en ik ga straks helemaal los op de zwarte poort! dit spel is echt de bom!
Moet je ff zoeken (zit nu niet op mijn eigen PC kan morgen als ik thuis ben de link wel geven. Maar via google ff sauron mod zoeken en als je hem dan vind en hij heeft ongeeer een naam als dethrian iets in die trand dus dan moet je die downloaden maar dan geef ik morgen de link nog wel
Vet spel idd, maar: ik heb de goede campain inmiddels uitgespeeld. Ik ben nu de met de kwade bezig, maar ligt het nou aan mij, of is de goede veeel makkelijker??! Ik vind al die krachten van het goede veel beter eigenlijk. Vollop hulptroepen summonen, en kunt iedereen health geven etc. Ik heb de goede campain ook alleen maar gespeeld met die helden. De rest had ik niet eens nodig. En nu heb ik bij de kwade campagne het idee dat ik erg aan het klooien ben Iemand tips?
Nou in de film (waar het spel uiteraard is naar afgeleid en niet de boeken) Zie je ook dat het "Goede"vooral op de helden hoopt en het kwade heeft zeg maar mass destruction super veel orks in eht veld raggen en klaar.