1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] LOTR - The Battle for Middle earth

Discussie in 'Games' gestart door Flamingo, 27 nov 2004.

1. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em ook gehaald ff een paar single player gedaan en ff multyplayer gecheckt.... maar wat ik jammer vind is: je heb in dat kamp maar 7 of 8 plaatsen waar je dingen kan bouwen..... dan si et vol:confused: en hoe moet je online dan bijvoorbeeld die olifanten en trollen enzo krijgen:confused: en hoe krijg je meer ruimte voor mannetejs maken?

2. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    andere basissen zoeken op de maps

3. JDA

JDA Guest

Aragorn

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    :confused:

Ben nu ook bijna klaar met de slechte campain. En inderdaad, dan maar een enorme hoeveelheid trollen, orks en meer van die lui. Vind het wel een vermakelijk spel, maar zeer goed vind ik em niet.

5. JDA

JDA Guest

Aragorn owned de shit!!!! Als je met Aragorn speelt trapt ie iedereen de grond in

/Mod Doe ff normaal en reageer ontopic.

Laatst bewerkt door een moderator: 6 jan 2005
  6. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neej joh legolas is veel beter

7. dirkbroek

dirkbroek between dusk & dawn

Leuk Bevonden:
    0
    mee eens. Mijn legolas had na completion van de good campaign op hard 4577 kills en aragorn maar een mager getal van 575. Wel is aragorns lvl 10 power waarmee ie de undead oproept erg handig....

8. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik had ook vet veel kills met legolas (3500) maar ik aragorn is ook best goed(met zn undead vooral) maar toch vind ik legolas beter, omdat hij veel sneller en effectiever killt en niet snel dood gaat omdat hij van afstand schiet.

9. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar het save bestandske staat van LOTR? Hij staat bij mij niet in mijn documenten. Wat wel normaal is voor Ea-Games

De mod link die ik beloofd had:http://bfmemods.artistrygamers.com/Drathianmod/RAR/

en dan de helmaal onderste downloaden je moet wel ff de readme lezen want hij is wat vervelend te instaleren

10. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar Antagon als je dat download.. dan kan je niet vaak online spelen omdat de andere het niet hebben en dat zal wel zonde zijn, of kan je de mod uit en aan zetten?

11. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Zijn verborgen bestanden, dus je moet eerste even instellen dat deze zichtbaar zijn. Open bijv. mijn documenten en klik op het pulldown menu extra. Klik het tabblad weergave open, en scroll naar beneden todat je de optie verborgen bestanden en mappen tegenkomt. Kies hier voor de optie om ze weer te geven.

De savegame bestanden kan je hier vinden: C:/Documents and Settings/[gebruikersnaam]/Application Data/My Battle for Middle-earth/save

12. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie (die de mod heeft) kan het beter uitleggen in het nederlands dan in engels. want de meeste woorden (bijna alles) snap ik dus helemaal niks van.

vst bedankt

dit stukje staat in de Readme::

2. Onttrekt u de wijziging naar:

C: \programma Bestanden\EA Gokt\De Strijd voor Midden-aarde (tm)\data\

Wordt

C: \programma Bestanden\EA GOKT\De Strijd voor Midden-aarde (tm)\data\ini

En voegt toe -preferlocalfiles naar pad van uw lotrbfme.exe om deze mod te lopen of om de korte wegen te lopen die ik in deze ritssluiting omvatte

Bijvoorbeeld:

"C:\program Dient In\EA SPELEN\De Strijd voor Midden-aarde (tm)\lotrbfme.exe" -preferlocalfiles

U zou ook aan een kopie deze korte weg moeten maken en zou een die verwijderd is -preferlocalfiles moeten hebben:

Bijvoorbeeld

"C:\program Dient In\EA SPELEN\De Strijd voor Midden-aarde (tm)\lotrbfme.exe"

Voor online spelen.
    ---------------------------------------------------------------------

wat bedoelen ze met de zin.

En voegt toe -preferlocalfiles naar pad van uw lotrbfme.exe om deze mod te lopen of om de korte wegen te lopen die ik in deze ritssluiting omvatten

Laatst bewerkt: 8 jan 2005
  13. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    REIKU: Je krijgt als je die mod download 2 opstart bestandje 1 waarmee je het normale spel speelt zonder mod uitbreidingen en een 2e waarmee je met de mod uitbreidingen speelt maar zonder on-line functie?

En snap je de mod al REIKU zoniet dan leg ik het wel uit maar alleen op aanvraag want is nog al langdradig

En ik heb de save game gevonden (ik haat readme's maar ga er toch wat vaker in kijken denk ik)

14. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb t al gevonden. maar dan op een andere site en een ander soort mod die beter te instaleren was. je krijgt 1 bestand de INI die pak je uit in de DATA mapje van Lotrbfme. en dan maak je een snel koppeling van Lotrbfme.exe .. en die snelkoppeling moet je zo noemen: "Lotrbfme.exe -PreferLocalFiles" . en dan in de grote map waar je bfme hebt geinstalleerd zit nog 1 klein bestandje genaamd INI.BIG. die moet je even wegslepen naar een ander mapje (NIET deleten!). en dan kan je de mod spelen. en als je zonder de mod wil spelen. hoef je alleen de INI.BIG bestandje terug in de map zetten.

beetje ingewikkeld maar lukt wel :)

Edi"t:// Je kan met de Mod sauron enzovoort, kan je wel online spelen maar alleen met andere gasten die de mod ook hebben.

Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  15. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    ow da kan wel aleen daar doe ik het niet mee vind ik toch niet zo leuk wat wel lache is al die nieuwe units uiteraard

16. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Welke site is dat dan
    Misschien maken die mods het spel nog de moeite waard voor mij :)
    Ben hem namelijk aan het verkopen. Heb 2x gespeeld een tijdje maar vind hem niet zo heel leuk eigenlijk.

Waar kan je nieuwe units vinden of is alleen souron nieuw

Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  17. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
  18. ghoulio

ghoulio AmsterdaM

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand nog 1 keer precies alle stappen uitleggen om de Mod te installeren en te spelenvan?
    ik vat er namelijk helemaal niks van

19. UnleasH

UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

Leuk Bevonden:
    0
    Erg jammer dat er geen demo is van uitgegeven, wilde het eerst wel even proberen. Maar goed, uitgaande op jullie meningen ga ik hem denk ik ook wel even halen.

20. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Je mag hem van mij kopen :)

Deel Deze Pagina