Als jeje mod met winzip of WinRAR hebt uitgepakt .. staat er vanzelf in het mapje waar je uitgepakt hebt.. ergens ReadME.
Ik vind het spel eigenlijk bagger. Helemaal geen grote gevechten en de graphics zijn ook niet je van het. Ik had liever de Rome: Total War engine gezien voor dit spel. Dat was echt gaaf geweest. Lekker mass battles, heerlijk.
Nee maar het is wel heerlijk uit gewerkt en met een leuke trainer die ik heb kan ik eeuwig units produceren. Heb dus ff tegen een vriend geland met een user made map (uitgestrekt grasland) en hebben we wel een mass battle gedaan
K heb ff een probleempje: Steeds als ik de Rohan level speel gaan na een paar minuten al mn mannen op eens dood. En komt er zo'n blauw sgerm met "Verslagen"...... Heel erg vreemd want er gebeurd soms verder helemaal niets en dan vallen ineens al mn mannen dood neer...... Please help me.
Komt omdat je geen Nederlands praat, of een illegale versie hebt. Je kan de disc probleemloos ruilen bij EA.
Waar moet je precies je zelfgemaakte map opslaan om hem te spelen? Ik heb er al een paar gemaakt maar ik zie ze niet staan bij mappen van spelers..
Als je een custom game maakt staat er bij maps rechtsboven dacht ik. de gewone maps en nog een tabblad met usermade maps
Ne3j. ik begon t saai te vinden. steeds eht zelfde en het zelfde ben er daarom nu ook mee gekapt. tip: stap over op Wow
damn ik wil echt deze game hebben, alleen is m'n geld op en benk aan het sparen voor Splinter Cell: Chaos Theory... sometimes life sucks...
ey mensen.. ik heb een probleem met BFME als ik het spel instaleer en online wil spelen dan lukt het gewoon.. maar als ik dan het spel afsluit of pc uitzet en ik wil weer online dan zegt ie ( er kan geen contackt worden gemaakt met battle for middle-earth online ) en elke keer als ik hem instaleer dan kom ik de eerste x wel online en als ik het spel dan afsluit en wil weer online dan niet... weet iemand hoe dit kan komen
als ik het spel instaleer dan doet alles het perfect tot dat ik het spel wil opstarten dan zegt hij dat ik directX 9.0 niet heb terwijl ik hem daarvoor nog van de cd af heb geinstaleerd help me please hoe kan ik het spelen? HELP ME PLZ!
misschien heb je niet dircet X 9.0C? die moet je anders ff zoeken op internet. Ik heb trouwens gister toevallig nog 3 keer mordor gemold
Heeft iemand tips voor het level Minas Tirith? Ik speel good maar al mijn soldaten worden telkens gepakt door die Vliegende beesten en Gandalf gaat ook heel snel dood.
Typisch westwood gemaakte games. Typisch gebruik van een crack. Als je no cd crack gebruik bij red alert 2 ontploffen ook al je gebouwen naar bepaalde tijd.