Hey gasten (en eventueel dames), Nederland fietsland zeggen ze wel eens naar check dit ff zeg…… Sinds twee weken hebben ze in Tilburg volgens mij de vetse lifestyle bikestore in Nederland geopend!! Ik rij zelf ook al op een cruiser maar wat er hier staat is echt ongelofelijk Check die site www.spokes.nl en dan www.spokes.nl/gallery/index.html (leuke foto’s met leuke chicka’s ) Iets voor jullie mensen?? Groeten uit Tilburg
Prijzen vanaf €350 zoiets .. Tot.... I dont kwno, ongeveer 900 euro is de duurste hoorde ik ze zeggen... Valt wel mee dus
Net of je hier in nederland met kranten gooit. Je moet niet zoveel amerikaanse films kijken. Anyway zijn wel vette fietsjes.
Nee, dat gaat je niet lukken denk ik Maar om eerlijk te zijn vind ik het ook niet echt fietsen om daarvoor te gebruiken... Meer om lekker relaxed naar je werk ofzo te cruisen.... Check dit dames cruisen ook Of deze (alleen iets stoerder dan de eerste link wreed! Moet je inderdaad geen krantentas aan hangen nee Check de rest van die pics in de gallery maar ff, staan ook wat `toegankelijkere` modellen op....