Daar ga ik niet eens op klikke.. klik hier maar op en vertel dat dit beste game ooit is http://www.rockstargames.com/IV/trailer_splash.html
Dat is wel de bedoeling, maar er blijkt al een clan te zijn die ook Last Stand heet dus we moeten even kijken wat we gaan doen met de naam. Maar we gaan zeker weten op gamebattles.
Waarom doen jullie dan niet iets van Last Stand met een teamnaam erachter, net zoals eXe bijv. Angels had?
Leuk dat jij zo snel oordeelt over clans die je niet eens kent. Omdat je niet iedereen op gears goed vond, zijn ze toch ook niet meteen slecht op CoD? Zelf denk ik dat we #3 SnD zijn van nederland. We hebben zo'n beetje alle nederlandse clans verslagen die een beetje naam hadden. En volgende week spelen we tegen qG en EnVy denk ik. En dan zien we dan wel weer. Maar wat boeit het echt
Ik weet genoeg om te kunnen oordelen. Heb zelf even CoD4 gespeeld, en toen was NF1 zker top 5 met Reaperis er ook nog bij. maarja Reaperis ging weg en toen was alles ver******* anders waren we er nu waarschijnlijk nog gewoon.
MarXmaN, tijden zijn veranderd, volgensmij is NF1 een tijdje 'out' geweest, en nu ga jij zeggen dat ze top 5 van NL zijn? sorry hoor als je top 5 bent dan kan je niet ge3-1'd geworden door een relatief beginnende clan zoals Last Stand(toch of gaan jullie al langer mee?). Eerst resultaten en dan de praatjes ok? Reaperis is nu weg bij NF1 en volgensmij is hij ook weg van deze aardbodem; vanaf 31-12 offline maarja.
We zijn inderdaad een beginnend team op CoD 4. De meesten van ons hebben wel ervaring met clanmatches op andere games (rb6), maar als team zijn we nog niet zo lang bezig. @ Avengtar, wil je ons team niet joinen? We zoeken nog steeds 1 of 2 mensen. (en je weet hoe goed we zijn ) @ goDLike (sry als ik je hoofdletters verkeerd heb gedaan) In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst