1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Ls] Last Stand

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sound NL, 14 dec 2007.

  1. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    ja klopt
     
  2. Sound NL

    Sound NL Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonet verloren van iDentity gaming.

    Overgrown 4-2 Ls
    District 3-4 iD
    Crash 3-4 iD
    Strike 0-4 iD

    Was echt enorm close, behalve de laatste map.
    We hadden dit echt kunnen winnen, jammer boys.
     
  3. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie speelde er van hun? En wat waren hun maps?
    Toch netjes gedaan! :)
     
  4. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah zonde, zeker niet slecht :)
     
  5. Sound NL

    Sound NL Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Lineup iDentity:

    iD Gr3aves
    iD South
    iD Sublime
    iD JenKins

    Lineup Last Stand:

    [Ls]II Amadeus II (CrAckShoTz)
    [Ls]MinoX 89
    [Ls]Hybra
    [Ls]Schols

    Eigenlijk hadden we gewoon moeten winnen, op overgrown waren we duidelijk de baas, en op district verloren we de laatste ronde. Op crash hadden we ze sowiezo af moeten maken, we stonden met 3-1 voor, maar we hebben het uit handen gegeven. En strike hebben we nog nooit gespeeld in een clanmatch dus wisten we niet echt wat we moesten doen.

    Toch, ze hadden volgens mij helemaal niet verwacht dat ze zoveel moeite met ons zouden hebben. Dik schelden op elkaar bij die eerste 2 maps :D
    En ze speelden ook nog met p90 :x
     
  6. hybra

    hybra Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0

    Laatste 2 mappen speelden we 3 tegen 3, omdat minox toen weg moest, maar geen idee wie van iD toen weg ging.
     
  7. hybra

    hybra Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    we hadden vandaag een clanmatch gedaan tegen [BsE] (3-1 verloren). Erg onsportieve gasten, zo zouden we 4 v 4 gaan doen, maar kon 1 van onze members niet joinen, toen zeiden die lui dan wij dan maar 3-4 moesten doen, omdat er in de challenge 4 tegen 4 stond. Ook probeerden ze ook nog 2 keer dezelfde map (zelfde gametype) te doen,terwijl dat natuurlijk niet mag. Kozen ze pas na 7 min ofzo een andere map na ze overtuigd te hebben. Ze waren gewoon bang omdat we met 3 tegen 4 op crash met 4-2 wonnen.

    Dus ik zou zeggen wees gewaarschuwd, want die gasten doen alles om een win te krijgen.


    Trouwens ook nog een spannende en leuke match gedaan:thumbs: tegen KwH (3-2 gewonnen),
    die match verliep gewoon wel goed, behalve een paar kleine irritaties (juggernaut, grenade launchers), maar dat heb je altijd wel.
     
  8. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Sublime was zeker aan het schelden, als je ze nog een keer uitdaagd ben ik er alleen wel zeker van dat ze spelen met Rumsey, South, Positive en Jammz / Greaves. Maar toch netjes.

    Kreeg een message van jullie over een match, morgenavond of overmorgen kunnen wij spelen. Voor GB btw?
     
  9. hybra

    hybra Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    match is voor consolegaming, we staan niet op GB. We moeten nog even kijken wanneer we dan een match gaan spelen. Ik kan eigenlijk elke avond wel een match doen, hangt ervan af hoeveel van de andere members dan online kunnen zijn.
    We kunnen meestal doordeweeks wel tussen 19.15 en iets van 20.30. Kan wel later, maar om 20.30 moet minox meestal weg.
     
  10. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij spelen niet op CG.
     
  11. Sound NL

    Sound NL Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    En jullie willen ook geen friendly? Wij willen graag spelen tegen de clans die een grote naam hebben, dan weten we wat we kunnen. Helaas reageert er nooit iemand.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2008
  12. Sound NL

    Sound NL Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag onze nieuwste aanwinst welkom heten: Q u sS i A.
    Veel plezier in Last Stand :b:
     
  13. hybra

    hybra Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    We spelen nu op gamebattles onder de naam dirty trickz en we spelen nu niet meer op consolegaming
     
  14. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Gaan jullie ook Rainbow Six: Vegas 2 spelen? Was altijd wel gezellig online.
     
  15. hybra

    hybra Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    we gaan zeker rainbow six: vegas 2 spelen, iedereen van de clan gaat het spel kopen voor zover ik weet en we zijn dan ook van plan om met de clan ook op rainbow six vegas 2 te spelen.
     
  16. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Oké dan. Ben benieuwd of het online net zo'n succes als deel één wordt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 feb 2008
  17. hybra

    hybra Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik ook. Rainbow six vegas was erg goed online, maar ik heb bij dat spel niet in een clan gezeten dus daardoor had ik het toen niet echt heel erg lang gespeeld.
    Volgens mij hebben alleen minox en crackshotz bij rainbow six vegas in een clan gezeten.
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    BattleMaster en Buddha zaten ook bij DTA :) .
     
  19. Sound NL

    Sound NL Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een update:

    De clannaam is veranderd van [Ls] Last Stand naar [ÐTz] Dirty Trickz. We hebben gaan nu alleen verder op gamebattles en hebben onze eerste match gisteren gewonnen met 2-0. Vanaf nu zullen alle uitslagen gepost worden. De beginpost wordt uiteraard ook aangepast.

    Zaterdag 9 februari 19:45: Dirty Trickz vs HateCrew DeathRoll (matchfinder)
    Maps: Ambush SnD, Ambush SnD, Strike SnD (challenge maps)

    Ambush SnD 4-1 win
    Ambush SnD 4-0 win

    Dirty Trickz: Battel Master, II Amadeus II, II MinoX II
    HateCrew Deathroll: Adam08, x Khab x, II SeDDoN II
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2008
  20. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    DTz is een mooie tag maar is het niet handig als jullie gewoon die tag in je GT zetten? in plaats van de clan tag op CoD?
    tis maar een voorstel:)
     

Deel Deze Pagina