Hmmm....had gisteren de demodisk by mM gehaald, en zat net ff PGR te spelen, en had een race gewonnen, en hy liep toen na de replay vast... leek ff of ie ging laden maar beeld bleef gewoon zwart....verder nog geen last gehd maar zoals ik al zei...ik speel dus pas sinds gisteren
geen gezoom Eh, om ff terug te komen op mijn eerste post: van het zoemende geluid heb ik geen last meer. Mijn XBox stond eerst op een klein plastic tafeltje. Gisteren heb ik 'm verhuist naar een stevigere ondergrond (bureau), waarna het zoemende geluid is verdwenen! Waarschijnlijk werkten de trillingen door het draaien van de disc door in het tafeltje. DOA3 is echt mooi man! Zat die demo te spelen en dat spel is echt mooi. Weet alleen nog niet of ik 'm ga halen: I'm not a fighter, but a lover
Hmmm ik vind het raar dat ej by die demo van dead or alive niet met de analoge stick kans spelen... Is dat in het uiteindelyke spel ook zo? Is zekers wel mooi ja...ik had donderdagavond de demodisk gehaald en zekers wel leuk....alleen vond ik wreckless er een beetje gryzig en onduidelyk uitzien....maar wel grote gedetaileerde omgeving...