Ik heb net mn Xbox weer teruggezapped naar het repair center in Duitsland omdat die van mij ook tering veel herrie maakte, na wat spelen bleek call of duty ook nog eens elke 4 minuten te blijven hangen..... trieste zaak...
Na het lezen van al de berichten ben ik tot de conclusie gekomen dat het geen reet uitmaakt of je een HDD hebt, of dat je hitachi hebt of dit of dat. Het ligt gewoon aan je xbox. Ik heb een premium met HDD. Oblivion heb ik dus ook altijd gespeeld met HDD, maar toch maakt ie een pokkeherrie. Het spel doet t perfect...de laadtijden zijn ook ok, maar toch maakt ie een pokkekabaal. Ik las ook dat als je een HDD hebt...de wereld niet gaat stotteren als hij even moet laden in de buitenwereld? Op bijna alle sites die het spel getest hebben, staat dat de 360 versie daar last van heeft (al kan je het alleen lastig noemen als je een mierenneuker bent). Dus, heeft die persoon mischien een super xbox 360? Dan wil ik er ook een. Maargoed, toen ik het spel net had, heb ik microsoft gebeld wegens de pokkeherrie, en die zeiden tegen mij, als alles het naar behoren doet (wat bij mij WEL het geval is) dan kunnen ze niks voor je doen. Dit omdat het bij veel xboxen voorkomt. Mocht iemand m wel kunnen omruilen wegens de pokkeherie met oblivion...dan wil ik t graag even horen.
Ik heb geen flauw idee welk merk dvd-speler er in mijn Xbox 360 zit. Maar bij het ene spel maakt hij wel herrie, en bij het andere spel weer niet. Bij Perfect Dark Zero maakt hij een geluid als of hij elk moment kan opstijgen, terwijl ik hem bij Need For Speed: MW amper hoor. Bij Olbivion maakt hij bij mij ook meer herrie dan normaal, maar meestal hoor ik hem na 30 minuten plotseling erg drastisch dalen in toeren, en dan hoor ik hem nog amper.
Als ik Oblivion speel, geeft hij ook behoorlijk veel herrie, maar na een tijdje spelen word hij zo nu en dan rustiger. heel raar maar wel beter dan het constante lawaai.
Heb ik ook gehad met mijn 1ste 360. De drive lijkt wel geprogrameerd vast te lopen. Nu Blijft ie het goed doen behalve met NFS MW maar dat zit echt in de game.
Dat klopt , dat doet ie bij mij ook,. Na en tijdjr spelen wordt hij rustiger (mischien minder druk met laden) en ja het stotteren bij Oblivion in de buitenwereld, is een bekend verhaal; lees alle reviews op internet maar..........mischien komt er nog een te downloaden patch voor of zo, anyone? maar ja als dat het enige is en je ziet dat hjet spel bijna nergens minder scoort dan een 9 is het dus en te verwaarlozen bug....
En al zou je hem terug kunnen sturen naar Microsoft, wat krijg je dan terug? Juist, een XBOX die dezelfde hoeveelheid pokkenherrie maakt. Vandaar dat Microsoft em niet omruild.
Ik heb met NFS MW geen enkel probleem (of gehad) meer met burnout en CoD 2. ben benieuwd hoe lang ze 'm nu weer inhouden.