1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] LulzSec hackt Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door Silverlink, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Wachtwoord veranderen dus :)
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ah kut, mooi alles gaan veranderen nu dan. Had nog gehoopt dat het niet bij Xbox Live zou lukken.
     
  3. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Major Nelson zegt dat er helemaal niet ingebroken is in Xbox Live via zijn twitter.
     
  4. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Damage control! Dat zei sony eerst ook!
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Waar lees je dat? Hier kan ik niets vinden, als dit zijn account al is; http://twitter.com/#!/majornelson
    ^ agree.
     
  6. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Van zijn twitter :)
     
  7. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dit echt zo is betekend dat niks meer veilig is. > Wachtwoorden veranderen en eventueel accounts verwijderen.

    Weet iemand ook of geregristreerde creditcardgegevens te verwijderen valt van je xbox account? dan ga ik voortaan gewoon van die kaartjes kopen..
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ik zou het ook wel fijn vinden als ik m'n CC kan verwijderen. Ooit kunnen koppelen aan m'n account, maar verwijderen nooit gelukt. :+
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    u are f-ing kidding me..... zo maar eens even checken of mijn cc er nog aan hangt
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dit is een bericht van afgelopen donderdag,... toen hebben ze 62000 login gegevens op hun twitter gegooid.

    maar dat er ook Xbox Live gegevens tussen zitten komt gewoon omdat mensen nu eenmaal overal dezelfde gegevens voor gebruiken

    LiVE is dus NIET gehacked.

    Er zitten tussen die accounts ook alleen enkele LiVE login gegevens

    Volgens mij kwamen al deze login gegevens uit Australie maar als je 100% zeker wilt zijn dat je er niet tussen zit kijk dan even op de lijst (in plaats van paniek te zaaien en onjuiste informatie over te nemen van onbetrouwbare sites die zomaar wat roepen)

    Hier is de lijst met gelekte accounts

    https://rapidshare.com/files/4103760257/LulzSec_Delivers.txt

    Van donderdag dus....
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    heb iig even mijn cc er afgehaald (niet geblokkeerd) en mijn ww veranderd. .....
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Waarom lukt het jou wel? :+ Ik krijg dit elke keer: Deze betalingsoptie kan momenteel niet worden verwijderd. |:-
     
  13. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Tell us how you did that! Mijn pa z'n creditcard gegevens staan op mijn Xbox en die wil ik toch echt verwijderen!

    EDIT: Het verwijderen van mijn pa z'n VISA creditcard is niet gelukt... K*t Microsoft! :mad:
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2011
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Lukt mij dus ook niet voor de CC. PayPal gelukkig wel, maar ik bel ze morgen wel.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Paypal maar even verwijderd als betalingsoptie van Xbox Live, zo maar even ww veranderen.
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zijn ze dan ingebroken en de database van xbox live? Microsoft is van een ander niveau dan een Sony hoor. Lijkt mij eerder dat ze gegevens van xbox live gebruikers hebben verkregen via een omweg. En met ze bedoel ik trouwens lulzsec fans, lulzsec zelf heeft wel wat beters te doen.


    Gewoon ff een unieke pass maken en je CC is safe denk ik.

    edit;

    Nevermind, delli zei het al.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2011
  17. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    mensen die hun CC niet kunnen verwijderen heeft te maken dat waarschijnlijk je Xbox live Gold eraan zit die dus elke maand opnieuw of om de 3 maanden je account renewed. Je moet dus effe bellen om automatisch verlengen uit te zetten en pas op het moment dat je xbox live gold afloopt dan kan je pas je CC verwijderen, ik heb dat ook laten doen 2 maanden geleden
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Aight, thanks. Ik verleng altijd met codes, maar automatisch verlengen staat indd aan en kan ik niet uitzetten. Morgen bellen.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee man, dit gaat nog over die 62000 accounts van afgelopen donderdag.

    Daar zitten toevallig ook wat LiVE accounts tussen omdat die mensen blijkbaar overal dezelfde gegevens gebruiken

    Storm in een glas water
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wat is en donderdag gebeurd? Had het afgelopen week druk en heb niet alles kunnen bijhouden.

    Merk net dat mijn Facebook en Youtube nog steeds m'n oude pass gebruikt, en misschien mijn live ook. Wordt weer ff aanpassen dan. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina