je hebt wel eens op vand ie mato-forums van die gasten die zeggen vanne leg de specs eens naast elkaar dan, dan is de xbox toch veel beter.. das pas lame
Milad wat weet je nou van de gameplay je hebt toch niet gespeeld. Het is inderdaad meer zoals wouter dat de ideeen achter de spellen je aanspreken, ik vind games zoals halo wel leuk en die komen meer op xbox dan op ngc lijkt me... En ik heb het zowiezo niet op die cartoonachtige popettjes. Ik wil gewoon een nieuwe dc met betere marketing.
tijmen je hebt mij nooit horen zeggen dat ik het gespeeld heb. En ik ken nintendo daarom zei ik iets over de gameplay. want nintendo is toch wel raar al heb ik er zelf twee van (had liever een DC). maarja aan de screens te zien zijn de xbox games mooi en dat geeft mij een gevoel dat ik het moet gaan kopen
Weer zon onzin opmerking, het gaat toch om de games en niet om de screenshots, screenshots geven je niet de feel van de game etc, en nu moet ik voor de 4e x in 2 dagen op 3 verschillende forums gaan uitleggen dat je van screenshots niet kan zien of de game ook de echte feel heeft..
Ik zeg toch aan de xbox screens te zien zijn de spellen mooi, ik zei niet lekker om te spelen. En daarna zei ik van en omdat ze mooi zijn ga ik het kopen.
Ho tijmen, het is niet jullie je bedoelt milad, want ik zei eigelijk pcies hetzelfde als wat jij deed en milad zegt weer iets vaags, hij koopt een game omdat die mooi is, maar je koopt toch een game om het verhaal of wat voor genre het is of weetkveel, misshcien wel de 'feel' die een game heeft (die je nu dus nog niet kunt voelen)
Ik bedoel dus precies hetzelfde als wouter. enne milad ik dacht dat ik je dit zag zeggen, ik val je niet aan ofzo hoor.