1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Maakt hij nu bij iedereen kleine krasjes op de cd's?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door McLaren, 27 jun 2002.

1. DaNnAi

DaNnAi WhO's Ya DaDDy ?!?!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er ook last van, heb vannochtend me pakketje de deur uit gedaan :D. Morgen komt hij aan in frankfurt. En dan hoop ik hem maandag of dinsdag terug te hebben :D.

Lekker weekendje zonder box, had net me rewardpack binnen :mad:

2. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de bekende krassen wel, boeit niet zo

verder is alles perfect aan me box

die krasjes zijn kleine krasjes aan de buitenkant van de onderkant

3. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ze ook op m'n pgr dvd (nog) niet op de andere.

4. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je nu weer of hij krasjes maakt of niet?
    Ik heb nog geen krasjes, maar heb de dvd nog maar enkele keren eruit gehaald.
    Nadat ik op de knop duw hoor ik een geluidje als van een motor die trager gaat draaien, en na anderhalve seconde of zo komt de lade eruit.

5. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    krasjes ontstaan blijkbaar als hij de cd stil legt, je kan ze herkennen als je de buitenste rand van de onderkant bekijkt.

daar zie je 3 a 5 mm krasjes kris kras zitten

6. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    geene krasjes...

7. Guardian

Guardian ------------

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het tot nu toe maar bij één spel kunnen constateren. Je moet wel heel goed kijken en bij bepaalde lichtinval zie je ze niet en bij de andere opeens wel. Maar het gekke is dus wel dat andere spellen er geen last van blijken te hebben maar die heb ik ook iets minder gespeeld maar dan zoudne er toch krasjes op moeten zitten alleen minder.
    De bekraste cd kwam in goede staat aan even als de rest dus ik weet niet precies waarom die wel en de andere niet. Misschien dat ie één keer te vroeg in het laatje terug is gelegd ofzo of dat er net een vuiltje of wat op die randjes van de lade lagen, ik weet het niet maar ik ga me xbox niet opsturen hiervoor want het spel werktnog steeds zonder problemen en als ik al zo'n moeite moet doen om ze te zien dan zal het allemaal wel meevallen. Zo gauw ik natuurlijk lees fouten ga krijgen zal ie echter snel bij MS in het reparatie hok staan.

8. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nope, geen krassen hiero.

9. RZA

RZA Koekebakker

Leuk Bevonden:
    0
    hier wel.....heb mn xbox moeten terugsturen. mijn halo cd ziet eruit alsof ik hem langs een zaag heb gehaald.

10. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Als ie krasjes maakt, gewoon opsturen. Die van mij maakt geen krasjes, het kan dus wel. Loop je van de winter ook met zoon te gekke muts op je knar.

11. ronald22426

ronald22426 Super Ronald

Leuk Bevonden:
    0
    nee !!! gelukkig niet

12. j.la

j.la j.la pour toi

Leuk Bevonden:
    0
    ja heb wel last van krasjes aan de buitenkant van de cd.
    Kan het zijn dat hierdoor halo meer last heeft van frame drops bij co-op lijkt wel of ie daar nou meer last van heeft dan in het begin.
    Zal wel niet denk ik maar als de krasjes te erg worden stuur ik hem wel op.

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Eventuele krasjes hebben niks te maken met de prestaties van de Xbox..

14. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan wel zo zijn dat ie laadfouten maakt of dat de muziek hapert lijkt me, dat is bij andere consoles en cd-spelers ook zo.

15. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nej kan niet, de "bekende xbox krasjes" zitten aan de buitenkant, daar is geen data

16. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Aah, op die fiets dus. Als je nou problemen hebt met laadfouten of haperend geluid, kan het dan ook aan de discs liggen? Dat er een produktiefout in zit of zo?Dan was me box misschien wel helemaal niet kaduuk. Max Payne en RSC deden het namelijk perfect.

Deel Deze Pagina