he he...klotescreens wouden maar niet lukken, naja gelukt.. ja het is een FPS/Flight sim combinatie, het is dus zo dat je zonder laden en overgangen je ship in kunt lopen en wegvliegen en dus ook weer kunt landen en je schip uitlopen en verderspelen, cool toch?
dat onafgebroken reizen zegt mij nog helemaal nix, maar de IA vind ik persoonlijk iets te slim nadat ik het een tijdje heb gespeeld en je zit vaak heel lang te zoeken waar staat die "gast " nouw? 't is allemaal wat te donker incl de vijanden..
woooooow, dat ziet er wel gaaf uit zeg Kan je trouwens ook 3rd person vliegen (dus vanachter het toestel) net als bij Yager en Crimson skies? En wanneer komt ie nou uit? Dit lijkt me echt een SUPER gaaf spel, flightgame icm een fps, geweldig gewoon
Nee het spel is volledig vanuit first person.. dus geen 3rd person view mogelijk bij het vliegen (of ik heb iets gemist, sorry dan...maar zag het nergens op screens of video's) en hij komt uit begin Augustus als het GOED is. Ik vind de animaties er ook erg goed uitzien op de filmpjes (van bijvoorbeeld als je iemand neerschiet) Ik heb em misschien al genoemd maar check zeker http://www.huntthemdown.com en bij downloads moet je iig webisode 1 t/m 4 checken, zijn een paar interviews en besprekingen over het spel..good stuff Het lijkt mij nou echt een spel dat gewoon leuk is om te spelen, niet te overdreven in graphics ofzo, gewoon goede kwaliteit, gewoon een combi van 2 goede genre's met goed geluid, wapens, animaties en gevarieerende gameplay denk ik... toch? Kom op Caphex..vertel! En AI te goed? Dat heb ik nog nooit meegemaakt
http://xbw.nl/index.php?show=interviews&id=10 Bingo! Een kort Interview van xboxworld.nl met de makers van Mace Griffin , klinkt goed...
Mwah, ik vind een intevieuw nooit zo betrouwbaar. Het is natuurlijk wel interessant om te lezen, maar een developer zal natuurlijk niet negatief zijn over zijn eigen spel.
Hmmm lijkt me wel een vet spel maar tis niet erg bekent enzo en niet bij alle games sites hoge cijfers, ff afwachten wat xbw geeft
Leuke site, leuke trailer, intervieuw was ook wel interressant en veelbelovend. Nu hopen dat ie snel uitkomt en minimaal een 8,5 waard is
Ik ben bang dat hij niet zo hoog zal scoren doordat er geen multiplayer opties inzitten. Dat is inderdaad wel jammer, maar aangezien ik toch geen live heb boeit mij dit niet.
Deze game kijk ik ook erg naar uit maar ik heb begrepen dat het Flightsim gedeelte maar 20% van de game is en dat is het gedeelte waar ik juist naar uitkeek. Ik hoop dat het eerder 40% is maar laten we de berichten uit Amerika maar even afwachten.
ja...dat wisten we dus al Ik heb de Amerika release count-down gevolgd, nu nog tot Augustus wachten...en de cijfers zijn allemaal voldoende tot nu toe, al ga ik voor mijn persoonlijke review want ik heb vaker meegemaakt dat een in de grond geboord spel mij uitermate beviel...
Ik weet ook dat hij al een maand uit is Amerika, maar de degene die voor poste, poste dit Heel veel reviews geven wat lagere punten, omdat er geen multiplayer optie inzit. Mij boeit die multiplayer toch niet, aangezien mijn broertjes zelden zin hebben in multiplayer. Halo is goed genoeg voor die paar keer dat ik multiplayer speel.
Multi-player Nee de Multi-Player afwezigheid boeit mij ook niet, daar zijn genoeg andere games voor vind ik en ze gaan vast nog wel een "Mace Griffin - Bounty Hunter" Live online enabled game uitbrengen lijkt me.. ze zeiden in het XBW interview ook "Zal Mace Griffin Multi-Player bevatten?"-"Nee, deze versie van de game niet". Dus maybe in tha future
demo disk Mensen die nog steeds geïntresseerd zijn in MG-BH: De eerstvolgende issue van "Official XBOX Magazine" heeft een speelbare demo van Mace Griffin en hun review staat er in. http://www.officialxboxmagazine.com/issues/magazine2003-07-09.htm Die ga ik zekers halen als ie bij de Bruna ligt
Ik heb nog steeds intresse. Het hangt ervan af waneer de Official Xbox Magazine uitkomt. Volgende week ga ik namelijk 2 weken op vakantie, en best kans dat als ik terug kom het spel te koop is. Deze screen stond op de officiele xboxsite. Ik vond hem wel wat hebben.
ik heb de demo ...het is echt een mooi spel vooral als in zo n vliegtuig zit ..dan kun je met y gewoon lopen in je vliegtuig.
Laten we hopen dat Mace Griffin weer eens een meevaller is. Maar Henry Rollins doet de stem van Mace dus zal wel goed zitten.
zo stom is het spel niet ik vind m wel vet ..ook al heb ik alleen de demo de graphics zien er ook goed uit