1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mace Griffin - Bounty Hunter

Discussie in 'Algemeen' gestart door metzman, 4 jun 2003.

1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Nee toch he.|:- :mad:
    En ik was nog wel van plan om hem vandaag te gaan kopen. Dan zal hij waarschijnlijk niet meer komen. In september ga ik Star Wars kopen.

Trouwens op tothegame staat hij nu ineens geplanned voor 26 september:mad:.

Laatst bewerkt: 19 aug 2003
  2. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    *UPDATE*

*UPDATE*

"Helaas moet wij U mededelen dat Mace Griffin - Bounty Hunter is uitgesteld naar 26 September..." |:-

Dit kreeg ik vanmorgen in mijn mailbox van cgshop.nl, het is dus WEER uitgesteld, ik weet echt niet wat er aan de hand is met dit spel en ik word steeds wanhopiger :mad:... maarja, ik krijg SW- KOTOR daarvoor nog binnen... zucht (als ie niet ook is uitgesteld...), heb ik iig genoeg te doen...

Ik houd de moed er wel in maar het lijkt wel alsof we dit spel niet mógen hebben van ze...heel merkwaardig...
    En dat terwijl 5 September ECHT de laatste datum zou zijn! NOT....

Veel succes met wachten en houd het nog even vol hé! O-)

3. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em al in huis hoor, gisteren gekocht :)

4. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Is hij nu dan toch uit? En hoe is de game? Is hij het wachten waard geweest? Vertel, vertel, vertel!!!!

5. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    JA vertel! Ik heb nog gezegd dat jullie hier jullie persoonlijke reviews moesten plaatsen, DOE DAT DAN! _O_

Ik moet nog wachten tot 26 September! We need first impressions! Van Graphics tot gameplay tot sound tot langdurigheid...everything!

6. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    just kidding :D

7. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    |:-

Ok, gelieve GEEN onzinnige posts hier te plaatsen om zogenaamd "grappig te zijn" Het is geen chatbox... het wachten is al pijnlijk genoeg :mad: . Heb je goede info: tell us, heb je de game?: tell us! Deze post is op die manier zelf eigenlijk ook onzinnig, maar ik wil alleen even aangeven dat ik geen onzinnige posts in mijn thread wil! :) Klinkt ego...maar dat is het ook, het is een belangrijke thread voor de MAce Griffin fans, dus DON'T SCREW WITH IT!

PS: Sorry voor de overdreven reactie, maar het moest even :p

8. XForce1

XForce1 Guest

Ik heb hem al, echt

Ben nog niet heel ver maar mijn eerste indruk van het spel is zeker positief. Graphics zien er goed uit en speelt ook lekker.
    Ik ben heel benieuwd hoe het is om straks te gaan vliegen maatr zoals ik al zei, ben nog niet zo ver.

9. Technoob

Leuk Bevonden:
    4
    En waar heb je hem dan vandaan?

10. XForce1

XForce1 Guest

gekocht he, alleen niet op een helemaal legale manier, maar ook weer niet echt illegaal, doet er verder toch ook niet echt toe

11. Technoob

Leuk Bevonden:
    4
    Boeit voor de rest ook niet maar zolang je maar wel een korte legale review maakt vind ik het best.

Ik wil vooral effe weten of het vlieggedeelte wat is en of het gewoon een goede FPS is. Ik lees hier en daar dat deze game ook veel last heeft van bugs en daar zit ik niet echt op te wachten.

Laatst bewerkt: 15 sep 2003
  12. XForce1

XForce1 Guest

Heb nog geen 1 keer last gehad van een bug, heb nu ook voor het eerst een stukje gevlogen, ben er zelf niet zo'n fan van maar is leuk voor de afwisseling. Ben sowieso meer een shooter fan en daarvoor komt dit spel zeker tot zijn recht. Is geen Halo maar weet zeker dat ik me hier ook wel prima mee ga vermaken, leuke guns, goed verhaal, en de vijanden schiet je ook niet zomeer neer.

Kortom, best een geinig spel;

13. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand Mace Griffin - Bounty Hunter al in de PAL-versie? Op DIM+ staat de game al als verkrijgbaar, maar hier in Den Haag heb ik het spel nog niet kunnen scoren, helaas... Want ik wil hem graag kopen... Wie weet of hij al uit is en waar je hem evt. kunt kopen... Alvast bedankt... ;)

14. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is krijg ik em morgen binnen van www.cgshop.nl, Dus misschien eindelijk eens mijn persoonlijke indrukken/review dezer dagen in deze al zeer uitgebreide thread.., ik ben trouwens blij dat Half-Life 2 is uitgesteld, kan ik teminste een goed oordeel vellen over andere games (ben heel erg druk met games de laatste tijd) en dat het bijvoorbeeld geen tussendoortje word die ik ga afkraken omdat Half-Life 2 zoo verdomde goed is....

Laten we hopen dat cgshop zich aan de datum houd :D

15. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dan heb je dus 4 dagen de tijd om een onbeinvloed oordeel te krijgen.

16. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo dat Benneke? Half-Life 2 is uitgesteld tot rond de feestdagen, of bedoel je iets anders?

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Oh, dat wist ik niet (ze stellen tegenwoordig ook alles uit:mad:). Nee, ik bedoelde Half Life 2.

18. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    Mace Griffin Week!

Zo te zien aan de banner bovenaan staat www.xboxworld.nl deze week in het teken van ons langverwachte spel Mace Griffin - Bounty Hunter, eindelijk wat interessante aandacht aan deze shooter. Hou het in de gaten!

Btw, Ik heb Mace Griffin nóg niet binnen :confused:. Zal hopelijk echt uiterlijk overmorgen worden, Kotor had ik wel voor de release datum binnen, beetje raar maar wie weet heb ik hem morgen toch ineens binnen. Anders moet ik weer mailtjes naar ze gaan sturen, daar heb ik geen zin in. Het spel ligt "officieel" al in de winkel dus kunnen we deze week EINDELIJK ontdekken of het het wachten waard is geweest.

Dit word de Mace Griffin week!

Laatst bewerkt: 29 sep 2003
  19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik hoop dat ik hem win met de prijsvraag.:D

20. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Hij lag gisteren (maandag) bij de Gameshop in dordrecht al in de winkel.
    Ik heb hem niet gekocht, ik heb soul caliber 2 gekocht :D
    Misschien haal ik hem binnenkort wel.

Deel Deze Pagina