Its alive. "Solid Snake isn't the only one getting release dates today, as Warner Bros. and Avalanche Studios announced Mad Max will arrive on September 1 for Xbox One, PlayStation 4, and PC. The Xbox 360 and PlayStation 3 versions have apparently been cancelled"
Jammer alleen van Max, wat een ordinair gezicht. Had graag een Tom Hardy (of Mel) skin gezien hahaha.
Ik blijf altijd een beetje skeptisch als een game aan een film gelinked wordt, maar dit ziet er wel leuk uit.
Lijkt me best een leuk spel, maar ergens ook repetitief,... weet het nog niet of ik hem koop. Jullie?
Ik kijk de kat nog even uit de boom, komen ook nog wat andere interessante titels uit imo. Vind het ook een beetje stil rondom deze game.
Lijkt me erg leuk, ben enkel bang dat als ik zo een game haal dat ik halverwege afhaak en het spel nooit meer aanraak..
Lijkt me wat eentonig maar misschien heb ik het helemaal mis. Even afwachten nog, zijn genoeg goede titels die ik eerst wil gaan halen.
Tsja, het komt op dezelfde dag uit als MGS5. Ik weet wel waar mijn tijd (en ook van vele anderen) naartoe gaat.