heb dit spel laatst gekocht. maar hoe krijg ik missions op de kaart. heb nu ongeveer 10uur er op zitten maar heb pas 5 missions gedaan. boven in beeld staat elke keer dat ik mij auto moet gaan upgraden en dat heb ik ook gedaan maar het blijft in beeld staan
Had deze tijdje terug tweede hands gekocht. Gisteren voor het eerst opgestart, blijkt de disc vol krassen te zitten. Na heeeeeeeeeeel veel prutswerk eindelijk de game kunnen starten en een stukje kunnen spelen. Best wel een leuke game zover. Helaas klapt hij er nu steeds weer uit. game kan niet verder dan 13% installen Net dus maar bij Bol voor 25,- een 'nieuw' exemplaar gekocht ...
Wat een vette game eigenlijk. Kwam destijds uit vlakbij een grote release, weet ff niet meer welke, waardoor ik hem toen heb laten gaan. Maar speelt super lekker weg. Vehicle combat is vet, hand to hand combat is vet. Veel te doen, veel te upgraden, nice! Denk niet dat ik hem uitspeel voor NMS, daarvoor is het spel echt te groot, maar uitspelen ga ik zeker wel doen!
Haha... Dit spel is echt groot hoor! Daar doe je heel erg lang over... Al wordt het soms wel repetitief.
Van de week deze game uitgespeeld! Inderdaad echt groot! Maar prima mee vermaakt, erg leuke vehicle en melee combat en de sandbox wereld is ook prima. Technisch wel matig. Zeker in de tweede helft van de game behoorlijke frame dips, zeker tijdens het racen. En twee keer meerdere boss fights na elkaar zonder tussen save, daar hou ik niet zo van. Maar al met al bovenverwachting smakelijke game!
Ook uitgespeeld deze week. Game was beter dan verwacht. Main story best goed te pruimen. De side missions en met name de mines, scarecrows, Camps etc werden wel veel van hetzelfde en brainless zo snel mogelijk er doorheen.
Inderdaad een beetje een ondergewaardeerde titel. Nog niet uitgespeeld, maar wel erg veel plezier van gehad. Zo'n storm is ook heel vet gemaakt .
JA, er is een first person view, ook in de auto. EN ook een camera mode Die storms zijn idd echt vet gemaakt, vooral die met lightning!