Ik vind dit echt een super vet spelletje. Ik had er al lang naar uitgekeken maar dat maakt het er niet minder om. Het is echt fun. Het zijn simpele spelletjes maar zijn online echt leuk om te doen, en vaak ontzettend grappig want er gebeuren dingen die je niet verwacht. Wel iets wat ik minder vind en dat is, dat je niet een paar potjes achter elkaar kan spelen maar dat je er gelijk uitgekickt word. Hopelijk word dit snel veranderd want je zit bijna de helft van de tijd in de lobby.
De Singleplayer heb je al vrij snel uitgespeeld. Maar dan zijn er nog een aantal opties om het moeilijker te maken. Online is dit echt de bom. Het is gewoon pure lol. En dat heb ik in heel de 360 carriere nooit echt gezien. Worms was ook wel leuk maar dit gaat er dik overeen vind ik. Ik vind de minigames erg leuk, jammer dat het er niet al te veel van zijn waardoor ik 80% zeker de downloads wel ga halen. Maar met deze standaard minigames kan je toch echt wel uren mee vermaken. Vooral als je met 3 andere vrienden raced. Dus mensen koop dit gewoon en heb fun online. Stuur me maar een invite als je dit regelmatig speelt.
En waar zijn trouwens de Porshes in dit spel? Op de screens vond ik sommige auto's behoorlijk op de Porshe lijken. Tot nu toe nog niet gezien. Mja misschien heb ik er overheen gekeken.
Laatst bewerkt: 30 mei 2007