1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mad Tracks

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 mei 2007.

1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Nou, de trial vind ik niet echt boeiend. Toen ik dit aan het spelen was, hunkerde ik alleen maar naar Forza Motorsport 2. Ik ben echt toe aan een realistsch racespel waar je jezelf echt kan ontwikkelen. Met deze Mad Tracks hoef je je vinger niet van het gaspedaal te halen. Alleen maar gassen, nooit remmen. Plus dat die power-ups van mij ook niet hoeven. Dan lijkt het weer zoveel op Mario kart. Ik vind dat gewoon irritant. Misschien een leuke partygame, maar niet aan mij besteed ;)

2. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Duh, hiervan moet je ook zeker niet een realistische race game verw8en:/

3. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg ga jij het spel is langer spelen dan 5 seconden! Ik kom niet verder als ik mijn vinger op het gaspedaal hou, dat houd het veertje van de auto niet vol!

Opwind autotjes werken op veren, die blijfen niet eeuwig doorgaan. Deze moeten zich opwinden, ik noem dat wel realistisch! Zo... :+

Ahfijn, ik denk dat ik mijn laatste vrij centjes ga besten aan een aantal punten voor dit geinig spelletje. Altijd leuk dat gebeuk, want hoken is normaal.

4. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind er weinig aan. Volgas rijden, en af en toe op je veertje letten, een leuk voor 5 minuten spel. Had hier wel wat meer van verwacht.

realistisch verwacht natuurlijk niemand, Mario Kart is ook niet realistisch, maar die is dan weer wel leuk om te spelen.

5. miepjuu

miepjuu KriepKriep

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me best leuke game, zal de trial ook even downloaden een deze dagen :)

6. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me lache ff kijken als ik die trial te pakken kan krijgen en dan ff kijken als die ook zo leche is.
    denk wel dat ik em ga halen.
    bijna vakantie dus dan kan ik mijn game colectie uitbreiden met een aantal games.

en dan gaan me ouders niet zo zeuren over dat ik moet leren enzo bla blablablablabala word e egt gek maar goed dat terzijde.

ben wel benieuwd naar de game

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heb de full game, zeker een aanrader voor eventjes tussendoor te spelen! Leuke mini games!

8. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    heeft een beetje weg van de pc game Revolt...
    Geinig spel, mijn zoontje is er weg van iig.

Peace,
    Rich_Art. ;)

9. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Revolt was inderdaad altijd leuk op de PC.. Maar dit lijkt er dus op? Ga zo wel ff de trail, miss ook de volle downloaden.. Jammer dat het wel weer 9,5euries is!

10. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    ja als je all die games gaat downen dan ben je een vermogen kwijt...

Peace,
    Rich_Art. ;)

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Online is echt te gek :)! Vooral dat soort van darten. Heb al aardig wat afgelachen met dit spelletje :)

12. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind dit echt een super vet spelletje. Ik had er al lang naar uitgekeken maar dat maakt het er niet minder om. Het is echt fun. Het zijn simpele spelletjes maar zijn online echt leuk om te doen, en vaak ontzettend grappig want er gebeuren dingen die je niet verwacht. Wel iets wat ik minder vind en dat is, dat je niet een paar potjes achter elkaar kan spelen maar dat je er gelijk uitgekickt word. Hopelijk word dit snel veranderd want je zit bijna de helft van de tijd in de lobby.

De Singleplayer heb je al vrij snel uitgespeeld. Maar dan zijn er nog een aantal opties om het moeilijker te maken. Online is dit echt de bom. Het is gewoon pure lol. En dat heb ik in heel de 360 carriere nooit echt gezien. Worms was ook wel leuk maar dit gaat er dik overeen vind ik. Ik vind de minigames erg leuk, jammer dat het er niet al te veel van zijn waardoor ik 80% zeker de downloads wel ga halen. Maar met deze standaard minigames kan je toch echt wel uren mee vermaken. Vooral als je met 3 andere vrienden raced. Dus mensen koop dit gewoon en heb fun online. Stuur me maar een invite als je dit regelmatig speelt.

En waar zijn trouwens de Porshes in dit spel? Op de screens vond ik sommige auto's behoorlijk op de Porshe lijken. Tot nu toe nog niet gezien. Mja misschien heb ik er overheen gekeken.

Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ga de downloads die eraan komen ook haast wel zeker halen. Vooral de minigames zijn vet online. Jammer dat nog niet zo veel mensen het hebben!

14. Shiskebab

Shiskebab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stoort niemand zich er aan dat het spel alleen in het Nederlands te spelen?

15. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, niet echt. Zijn ergere dingen om mee te zitten, bijvoorbeeld dat dit maar het halve spel is en dat de extra banen als downloadable content komen voor 350 p/s :mad:.

Iemand enig idee wat de "speed race" is. Volgens de achievement moet je deze 5 keer op hard halen, maar ik krijg de hele speed race niet gevonden. Of kijk ik er nu godsgruwelijk overheen?

16. Slofsky

Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Even je locale op United States zetten bij de System Blade :). Speed Race is de Race tegen de klok oid.

17. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa kvind m niet erg bijzonder (die trial)..
    Vond Revolt (oude PC game) beter :p Veel grotere maps enzo..

18. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hem vet, ik ga nu weer spelen :9 als je zin hebt moet je me maar even toevoegen :)

19. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    De races zijn wat aan de korte kant en de singleplay stelt niet veel voor, maar het is gewoon een grappig arcade spel. Wel jammer weer dat we een uitgeklede versie voorgetoverd krijgen (een Lumines deja-vu); ben benieuwd wat we voor de 2 andere uitbreidingen moeten gaan betalen...

Multiplay is fun, alleen heb sterk de indruk dat we hier te maken met een onafgemaakt / buggyspel:

- joinen levert vaak een melding op dat je uiteindelijk niet kon joinen
    - het erg mager is qua instellingen (vergeleken met wat andere Live games inhouden)
    - het zeer irritant is dat na afloop je weer moet gaan joinen en niet met de huidige spelers weer verder kan
    - geen private slots kan aanmaken
    - regelmatig voorkomt dat de verbinding wegvalt tijdens een spel (in ranked games xtra lullig)

Er is dus nogal wat mis met de MP wat mij betreft! Ennuh... ik zie jullie graag daar terug...

Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Plaatjes doen het wel als je een plaatje aanklikt >> Eigenschappen >> Link kopieren >> tussen IMG tags zetten.

Ik ga dit spel vanmiddag ook maar een kans geven :)

Deel Deze Pagina