1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Madcatz MC2 racestuur tread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 3 sep 2003.

  1. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie review Pejannl.
    Heb net nog ff MB World Racing gespeeld met stuurtje. Dat was leuk! Heb gespeeld met in-car view, en dat is dus letterlijk. Dus je ziet het dashboard en het stuur in beeld. En alles liep gewoon lekker synchroon. Het stuurtje op TV stuurde precies hetzelfde al de madcatz stuurtje.

    Edit: Maar het is idd zoals Pejannl zegt dat je opnieuw moet leren rijden met het stuurtje, vooral het pedalen werk moet ik erg aan wennen.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2003
  2. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    als ik dit zo lees, heb ik zoiets van: Ik MOET dat stuurtje hebben

    btw, ook in de winkel te koop?
     
  3. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    inside gamer is ook een winkel, maar weet niet precies het adres. Misschien is het bij je in de buurt. Verder niet dat ik weet.



    heb nu PGR terug, ff getest en ging bes wel lekker. kom er achter dat je dan veel preciecer de ideale lijn ken volgens, maar vooral ook makkelijker. Nader verslag volgt als ik het een beetje langer hebt gedaan.
     
  4. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    K kna 200 wordenn pre minutt tpyen 8)

    Ik heb zelf dat F-1 stuur, maar dit ziet er toch ook wel goed uit, ik vind 'm alleen minder mooi dan de F-1 stuur:)
    Wel een belangrijk voordeel van het Madcatz ding, is dat je je live setje kan gebuiken, maar misschien komt er voor het F-1 ding ook wel zoiets uit:)
    Conclusie is dus dat er voor de Xbox dus 2 goede stuurtjes op de markt zijn gekomen, na een tijd lang de monopoliepositie van de Thrustmaster.
    _O_ _O_ _O_ (als nu MOMO nog ff een stuurtje uitbrengt, ben ik helemaal happy:cool:
     
  5. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    je kne wel 200 woordne kunnen typen per minuut, maar zijn ze ook leesbaar:p
    Ik kon de 200 letters per minuut halen, maar ben het denk ik een beetje verleerd.

    MOMO?

    :p
     
  6. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Kankook, en heelmal sondur voutuh. 8) :+

    Wat voor mij absoluuut onbegrijpelijk is, is het feit dat Micro$oft een prachtig force feedback stuurtje op de PC heeft maar dat er helemaal niets voor de Xbox komt van die tent.

    Voor mij twee grote gebreken op de Xbox: Het Microsoft stuur (werkelijk goed; bijna zo goed als het dure Trustmaster stuur voor de PC) en de VlaaiSimuleter.

    Maar verder: Xbox roelt, en de MC2 vult daar goed bij aan.
     
  7. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, MOMO is geen typfout:cool: , dat is een fabrikant voor o.a. race-stuurtjes voor in de racerij.
    Bijv. als die in een Rally wagen, zo'n stuurtje is erg kaal, maar is gewoon brutelijk mooi, weet ook niet waarom:)


    P.S. Ik kon 200 WOORDEN per minuut typen, jij 200 LETTERS, da's wel degelijk wat anders :cool: :cool: :cool:

    't Is inderdaad vreemd dat MS niks doet met hun originele stuurtjes voor de PC, zelf heb ik er ook 1, gewoon erg degelijk stuurtje, moet niet al te veel moeite kosten om dat om te zetten naar de XBox programmeertaal (ofzoiets)
     
  8. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Heeft een van jullie ook ervaringen met SegaGT 2002 in combinatie met het stuurtje?
     
  9. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt de thread niet goed gelezen :+
    Maar ikke heb 'm dus wel met SegaGT. What's the question?

    (Moet wel zeggen dat ik er al een tijd niks mee heb gedaan. Ben de laatste week weer ff aan het knallen op de PC }:] )
     
  10. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ohja... d'roverheen gelezen:p
    Maar ik vraag dit omdat ik alleen SegaGT, MM3 en Racing Evolutione heb. Maar ik geef het geld denk ik toch liever uit aan een nieuw spel ofzo...
     
  11. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja, maar jij ben een verraaier! :+ Ik heb wel gezien dat je je stuurtje al weer van de hand doet. En dat terwijl elk moment PGR2 en GTA en nog wat stoere racespellen uit kunnen komen. Ga je spijt van krijgen, maat!

    Inmiddels race ik niet meer met de controller. Ik ben nog steeds laaiend enthousiast over het stuurtje en het is telkenmale weer een gewillig object voor elk bezoekend kind.

    *vindt dat ie zijn investering meer dan terugverdiend heeft.
     
  12. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    OK... dit stuurtje klinkt echt als een droom, hier in deze thread.
    mja... ruim 80 euro.
    En die winkel is dus ook betrouwbaar? snel je bestelling in huis?
    Ik wil hem denk ik wel hebben, zeker met PGR2 die staat te trappelen om mijn xbox in te springe...

    Gelieve mijn twijfels weg te nemen :) Als iemand tijd heeft.
     
  13. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelt dit stuurtje ook lekker als je m op je sgoot hebt?? ik wil m namelijk wel kopen maar ik heb geen tafel om m op neer te zetten dus moet ie wel lekker vanaf de schoot spelen.
     
  14. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Madcatz is natuurlijk een goed stuurtje, geen twijfel mogelijk. Maar ik race gewoon te weinig om er alles uit te halen of om er gewend aan te raken. Het was leuk om te proberen enzo, en was best leuk met MM3 en MBWR, maar ja.... teweinig gebruiken + klein appartement = verkopen :'-(
     
  15. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Dus daarmee wil je zeggen; verkopen - te weinig gebruiken = klein appartement? 8)

    *lol, voelt zich stoer dat ie wiskunde B doet.

    /Mod Schrijf dan in een non-Xbox hok dat je Wiskunde doet en schrijf hier gewoon even niets... Dat is beter dan offtopic onzin die aan het topic niets toevoegt. PJ
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2003
  16. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    tis zeker een stuur om aan te raden, ik speel ook altijd met het stuur op mijn schoot en dat werkt prima, en je voelt zelfs de vibratie beter.

    Die winkel is zeer betrouwbaar, maar het probleem is dat ik net van iemand hoor dat ie uitverkocht is, dus dat je even geduld moet hebben.
     
  17. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Speel jij MM3 met het stuurtje? Dan speel je er dus echt niet slechter door :)
     
  18. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ow, dank je.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet elke keer speel met het stuur, maar dat komt omdat ik ook regelmatig achter me pc zit en dan gewoon wat klets, waarna ik later weer gaat spelen. En omwisselen van controller naar stuur wil gewoon niet ivm callibratie. Maar idd, echt verschil in rijen is er niet, maar ik zal niet zeggen dat ik er beter van word.

    ik voel me weer helemaal goed door jouw biscuit_O_
     
  19. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    K dan, dus dan gaan we nu wel een 2 on 2 CtG leage opzetten? ;):p
     
  20. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    League lijkt me nog wel leuk, maar aub geen CtG, I hate CtG.
    Sorry.

    Stay away.....of nog beter HUNTER!! ben ik altijd voor in.
    Over dat gesproken, ga nu gewoon nog ff op live, wel zin in.:+
     

Deel Deze Pagina