1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Madcatz MC2 racestuur tread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 3 sep 2003.

  1. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb met het stuurtje al mijn MM3 tijden verbeterd die ik eerst met de controller had gezet. Ik speel, na enige gewenning, met het stuur een stuur beter dan zonder.
     
  2. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    doe je toevallig mee aan de MM3 challenge?

    wat is je snelste tijd dan?
     
  3. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit stuurtje beter dan die Modena van Thrustmaster?

    Ik ben al een tijdje van plan die Modena te kopen, maar nu ik dit hoor twijfel ik zwaar !

    Alvast bedankt..
     
  4. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Een duidelijke NO GO voor de Modena...
    Als je echt wil sturen, koop je zeker te weten niet dat prul van Thrustmaster!!!
    Ik kan het weten, ik heb er een jaar geleden ofzo 80 euro voor neergeteld, en wil nou nog eens 80 neerleggen voor die madcatz... omdat ik eindelijk wil sturen.
    Khoop dat het allemaal waard zal zijn... deze keer...

    [edit]
    Hoewel... best wel een goed apparaat!
    Kheb er nog wel 1 voor je te koop! In nieuwstaat, bijna nooit gebruikt... voor 25€ voor jou!!!
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2003
  5. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha nee dank je..

    Ik ga lekker die MadCatz halen, maar in welke winkels is die te koop? Ik hoop niet alleen online, daar jou ik niet zo van..

    alvast bedankt..
     
  6. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem alleen nogmaar gezien bij inside gamer, dit is een winkel met maar 1 filliaal dus als je er toevallig in de buurt woont.

    maar anders is het een heel betrouwbare internet winkel, ik had mijn bestelling binnen 2 dagen.
     
  7. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Hahahahaha!!! In de Challenge rijd ik helemaal achteraan in de veegmachine. De veegmachine wordt beschikbaar als je het presteert om elke race als laatste te eindigen... :)
     
  8. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    :+ :D :+

    Ik ben nog steeds hardstikke blij dat ik indertijd besloten heb die prul meteen retour te sturen. Dat zullen ze bij Amazon niet leuk hebben gevonden, maar daarvoor in de plaats heb ik ze al flink wat andere handel gegeven, dus ik hoor ze niet echt mopperen...

    Ik kocht indertijd de Modena n.a.v. een positieve review van xboxworld.nl. Ongetwijfeld was er toen aan de kwaliteit van die review niets mis zijn, maar inmiddels zijn we ruim een jaar verder en zijn er gewoon veel betere spullen in de handel dan die Modena junk...
     
  9. eduard

    eduard No Comment Necessary

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand dit stuur toevallig vergelijken met het Williams F1 stuur (waar er nu ook een thread over loopt) of met het eerste Logitech Momo stuur (voor de PC, heb ik nl. in m'n bezit)? Ik ben benieuwd... Als het nl. veel slechter is dan het momo stuur, dan koop ik er geen een...
     
  10. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar het MadCatz stuurtje het goedkoopst is?
     
  11. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Ff een vraagje...

    k heb nu het F1 stuurtje maar iik wil toch ook wel een VoCo aan kunnen sluiten... dus ik dnek toch dat ik maar dit stuurtje erbij ga halen. Als ik zo naar het stuurtje kijk lijkt hij me niet echt stabiel op je benen liggen? Klopt dat?

    Het Joytech F1 stuurtje heeft van die "losse beugels" die verder om je been klemmen, denk ik...
     
  12. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Jonges ik heb dit stuurtje voor een lage prijs gezien!!!
    Jawel, voor 34,95 euries...
    Bij een E-plaza ergens, ik zeg niet waar want ik wel em al halen8)
    Ik geef een hind: HHW! vlakbij alkmaar......
     
  13. Brabus Freak

    Brabus Freak Range Rover TD6

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    2
    hebbe ze er nog maar 1 dan? omdat je niet wil zegge waar
     
  14. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Let op! Er zijn verschillende versies van het MadCatz stuurtje. De versie die je niet kunt instellen moet je dus NIET hebben. Helaas is de goede versie wat duurder.
     
  15. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    die bij eplaza is een goedkope versie, een microcon ofzo, die moet je niet kopen, ps
    In utrecht staan er 5 van die stuurtjes bij de eplaza,
     
  16. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ze heten volgens mij allemaal Madcatz MC2 Microcon Wheel of zoiets, maar hje moet dus de versie met "Accudrive" hebben. Accudrive heeft niets met rijden te maken maar zorgt er voor dat je de gevoeligheid van het stuurtje kunt instellen. En geloof me, dat is een must, want in de default settings is het stuur absoluut onhanteerbaar. Maar als je de gevoeligheid juist instelt is dit stuurtje een feest.
     
  17. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Pejannl, jij hebt altijd wel een goede beargumentatie, zou jij ff naar mijn vraagjs kunnen kijken...??? Thx alvast! _O_
     
  18. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Lees gewoon effe de thread, het antwoord is al gegeven.
     
  19. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Man wat vind ik dit kinderachtig! Bedankt voor de moeite... of had je het ook op moeten zoeken? De tijd en woorden die je nu hebt gebuikt om mij dit fantastishe antwoord te geven had je ook zinnig kunnen besteden...

    Maargoed, voor de mensen die het ook willen weten en minder tijd hebben.... in de scriptie van Pejannl over het stuurtje het volgende:

    Daar word ik dus ook niks wijzer van want ik heb het idee dat je het met een ander stuurtje ook niet lang op je schoot uithoudt. Iemand anders nog een zinnig antwoord op mijn vraag?
     
  20. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik stuur altijd met dit stuur op mijn schoot, en heb er echt geen problemen mee.

    Het plastic is zo gevormd dat er een soort van been vormen in zitten, zodat ie gelijk goed op je schoot legt.
    Dan kun je aan de zijkanten nog 2 stukken plastic naar beneden schuiven en het stuur gaat geen kant meer op.
    Zeker niet als je met je benen tegen die 2 stukken plastic aandrukt, maar dat vind ik niet echt relaxed zitten.

    beter antwoord?
     

Deel Deze Pagina