1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Madcatz MC2 racestuur tread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 3 sep 2003.

1. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Kijk daar heb ik wat aan! Thanks!

Ik dacht dus dat ze zij-schotten er niet op zaten, maar ik denk dat ik zeker weet dat ik dit stuurtje ga halen... denk ik. Bij de Williams F1 is de onderkant van het stuur gewoon recht en heb je alleen die zij-schotten en ben je verplicht om je benen te klemmen.

2. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Nu heb ik een vraag:

Hoe hebben jullie dit stuur ingesteld bij PGR2?

3. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Deadband minimaal, gevoeligheid default.

4. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    Deadband zijn die rode?
    word ie dan niet heel erg gevoelig?

5. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nee, met een kleine deadband hoef je niet eerst een flink end te draaien alvorens ie begint te reageren. De gevoeligheid bepaalt hoe sterk ie reageert, de deadband bepaalt hoe ver je moet draaien voordat ie begint te reageren.

Ik zet de deadband altijd zo klein mogelijk, want dan lijkt het een beetje op de realiteit. Als ik een kleine zwiep aan m'n otostuur geef gaat ie immers ook opzij.

Het is toch een gek gevoel als je eerst bijna een kwartslag moet draaien voordat dat stuur ueberhaupt zijn werk begint te doen?

6. Crispin

Crispin Me

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al ervaringen met dit stuur in verband met PGR2?

7. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    weet iemand waar je dit stuur in nederland of europa kan kopen en welke versie je dan moet hebben? Op insidegamer kan ik hem niet vinden.

8. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    jonges, lees ff deze thread door. Het zijn maar 5 pagina's waarvan je maar de eerste hoeft door te lezen. Al deze vragen zijn al voorbij gekomen en ik blijf ze niet beantworden. |:-

9. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    als je mijn post nou eens zou lezen staat er dat ik die daar niet meer kan vinden...

10. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    ik geloof dat ze hem bij www.psxshop.nl nu ook hadden, maar dat weet ik niet zeker.

11. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ok gasten, welk ms stuurje moet ik nu precies hebben? want ik zie echt 4 verschillende bij psxshop.
    MadCatz Universal MC2 RW and Pedals 85 euro
    MC2 MicroCON 50 euro
    MC2 MicroCON RW 60 euro
    MC2 RW Steering Wheel 80 euro
    alvast bedankt. Ik wil graag degene waar ook de headset inkan.

12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Je moet de duurste hebben; die is volledig instelbaar en dat heb je nodig om hem met bijv PGR2 of MM3 te gebruiken.

13. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ok, maar de duurste van 85 euro is niet met headset ingang. Maar ik moet deze dus toch hebben?

14. Cpt Grass

Cpt Grass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De duurste is de universal die kun je ook op gamecube, ps1, ps2 en xbox gebruiken.
    Het nadeel is dat er geen memory slot in zit, dus ook geen headset. Die zit wel in de in de RW want die is alleen voor xbox. Check anders ff de site van Madcatz. daar staan ze allemaal en duidelijk beschreven wat wel en wat er niet op zit.
    http://www.madcatz.com/MadCatz/home.jsp

Je kan ze ook op madcatz.de bestellen in duitsland daar betaal je minder dan bij psx. Ik heb daar de universal bestelt daar kost ie 59,95 ex verzenden

Laatst bewerkt: 2 jun 2004
  15. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
  16. Cpt Grass

Cpt Grass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het wel ergens zien staan dat er die slots in zitten in dit stuurtje.
    Anders gewoon vragen op madcatz.com bij technical support. Ik heb de universal daar zit het zeker niet op. Die kun je wel op alle consoles gebruiken en is verder identiek aan de RW.

17. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ik had de mc2 RW vorige week besteld, omdat ze op de site de Xbox versie hadden staan.....Toen ik het ontving bleek het om de universal te gaan terwijl ik duidelijk had vermeldt dat als het niet de Xbox versie was ik geen interesse had.......ik heb het stuurtje ook teruggestuurd. De originele heeft wel een memorycard aansluiting, ik heb het stuurtje namelijk in mijn handen gehad (het was alleen een kapotte die terugging), maar op de een of andere manier is het xbox stuurtje niet (meer) te krijgen in Europa...ik heb me helemaal sufgebeld en ik hoop deze week iets meer te weten. Als er mensen zijn die een winkel weten waar ze Xbox mc2 RW verkopen, laat het me even weten via PM

18. Cpt Grass

Cpt Grass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar besteld psxshop?
    Madcatz.de heeft hem ook niet dus ik ben er bang voor

19. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    yep bij psxshop kostte met verzenden €90, moet wel zeggen dat de service goed is en ze snel leveren....maar ja...dan hebben ze het stuurtje nog niet. Ik hoorde hier in de spelwinkel ook dat er totaal geen interesse is voor stuurtjes omdat er geen force-feedback sturen zijn voor de Xbox. de enige die ik heb kunnen vinden is de modena en die is slecht......Wel een beetje vreemd trouwens.....microsoft heeft een complete lijn voor de pc (de sidewinders) maar voor de Xbox zijn ze te lam om een goede knuppel of stuur op de markt te zetten, misschien geen vertrouwen in de Xbox?

20. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ok waar slaat dat weer op dat ze geen vertrouwen in xbox hebben?? Het is microsoft, tuurlijk heeft ie wel vertrouwen in xbox. En er zijn wel 20 verschillende stuurjes ofzo. Maarja dat ie niet goed genoeg zijn voor jou

Deel Deze Pagina