Madcatz MC2 racestuur tread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 3 sep 2003.

1. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Oh, dan is dat niet die die ik bedoel. Je moet het duurste Xbox-specifieke stuurtje kopen. Dus niet de universal, maar eentje met alle instelmogelijkheden en ook met een slotje voor je communicator.

2. Cpt Grass

Cpt Grass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die is groen of niet? en die universal is rood en zonder slot idd. Maar net zo goed en zo makkelijk in te stellen

3. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    A itnl3: het enige wat ik wil zeggen is dat ik het vreemd vind dat er voor de ps2 force feedback sturen zijn en voor de xbox alleen tril sturen terwijl microsoft voor de pc deze sturen wel heeft. Het lijkt me niet zo moeilijk voor MS om deze randapparatuur ook voor de Xbox uit te brengen. Het zijn allemaal 3rd party sturen. En er zijn idd een stuk of 8 stuurtjes voor de Xbox maar de meeste zijn niet echt goed. behalve de williams (maar die vind ik niet mooi en heeft geen memorycard aansluiting) en de MC2

De xbox versie van de MC2 RW is grijs met zwarte en groene accenten
    zo ziet het eruit:

Laatst bewerkt: 3 jun 2004
  4. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ok sorry, en bedankt voor de info. Ik ga hemzo snel mogelijk bestellen ergens.

5. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    als je het lukt om het ergens te bestellen, moet je mij ook even op de hoogte brengen, want mij is het nog niet gelukt....

6. Cpt Grass

Cpt Grass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal heel moeilijk worden om de mc2 rw in europa te bestellen. Ik heb ook overal gekeken maar kon hem nergens vinden binnen europa. Dus ik heb de Universal maar besteld, ook mooi

7. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    die heb ik dus in eerste instantie van psxshop gekregen....het stuurtje is idd perfect en aan te raden voor iedereen, alleen ik wil met vrienden live dtm2, pgr2 en rallisport2 spelen met het stuurtje en dan wil ik echt heel graag een aansluiting voor mijn headset. Maar als genoeg mensen erom vragen in de winkles en internet dan komt het vanzelf wel weer in europa (hoop ik) anders bestel ik het wel in Amerika.

8. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij staat hij nu bij psxshop.nl op de internet site, daar wil ik hem iig gaan bestellen.

9. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    psxshop heeft alleen de universal....lees mijn post hierboven...en bij de handyman (in Tilburg tenminste) hebben ze de universal voor €70....scheelt €20 met psxshop

10. Cpt Grass

Cpt Grass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag binnen gehad uit duitsland www.madcatz.de wel de universal maar de rw heb ik opgegeven, die is nergens binnen europa te krijgen naar mijn idee. Ik ben daar al een maand of 2 meebezig en nergens gevonden. En die universal is ook goed alleen geen slots erin maar ja boeien en 69,95 incl verzenden.
    Wel onwijs kikke stuurtje met letjes erin erg mooi. Qua spelen is het erg wennen in vergelijking met controller, maar het is echt leuker. En die afstel mogelijkheid is echt heel goed. Ik heb hem met pgr2, dtm2 en rsc2 geprobeert en dan is het wel prettig dat je in 2 sec het stuurt hebt ingesteld.

11. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
  12. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    als je wilt kun je het bestellen, maar dan krijg je de universal en niet de Xbox versie....ik heb het daar ook besteld met de mededeling dat ik het Xbox stuur wil hebben......ze hebben mij teruggebeld dat deze niet te leveren is.......en ze hebben (heel slim) wel het plaatje van de Xbox versie, maar niet het juiste stuur......je kunt voor alle zekerheid bellen.

13. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    nou ik heb ze net gebeld....en het is officieel: De Xbox madcatz MC2 RW is niet herhaal: NIET verkrijgbaar. De man van psxshop heeft alles gebeld en ze zijn niet meer te krijgen (problemen met de licentie schijnbaar, universal kost minder geld).
    MAAR!!!!, ze zijn bezig met de ontwikkeling van een kastje dat je tussen je kabelbeveiliging kunt plaatsen waar een headset in kan. Dit zal vanzelf verschijnen op de site van psxshop.
    Conclusie: Als je een universal wilt kun je het gewoon bestellen (€90 inc. verzenden), als je een Xbox versie wil....helaas, moet je even wachten....het schijnt dat MS een force feedback aan het ontwikkelen is, maar dat ddurt zeker tot aan het eind van het jaar.

14. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    dan zal ik eens even mijn geld terug gaan vragen

15. Cpt Grass

Cpt Grass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bestel hem dan op madcatz.de dat scheelt aanzienlijk. 65 euri incl. verzenden.
    Heb ik hem ook besteld en 3 dagen later in huis.

16. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat vinden jullie hier nou van? Ik heb ook zo een stuurtje gekocht, maar k speel er bijna nooit mee. Het is vooral iri dat je telkes de instellingen van gevoeligheid moet veranderen (slaat die niet op) Verder vraag ik me af wat jullie de beste instellingen vinden?

17. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 8 jun 2004
  18. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    de stuurtjes werken op elk video systeem, pal of ntsc......een tip als je toch zo'n stuurtje wilt kopen...loop even de stad in en kijk even rond. In Tilburg verkopen ze de universal bij de handyman (onderdelen winkel) voor €69,95....is goedkoper dan via internet....
    En over die instelling...je moet idd zelf onthouden hoe die staat bij elk spel....ik vind het fijnst om de rode strepen helemaal terug te zetten, dus meteen reactie en de groene op default..

19. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    ja als ik die universal wil heb ik mogelijkheden zat, maar ik wil echt heel graag die xboxversie en bij die site betaal je dan volgens mij ongeveer 90 dollar incl verzendkosten wat overeenkomt met iets van 80 euro. Ik zal ze wel even mailen straks of dat echt ook die met die headset gat is.

die link was trouwens fout, deze moet het zijn http://www.ebgames.com/ebx/product/213521.asp

Laatst bewerkt: 8 jun 2004
  20. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Is het nou relaxed om met zo'n stuurtje te racen? Ik bedoel, hoe spelen jullie ermee? Op schoot of vastegklemd aan de tafel? ben benieuwd, want zo'n stuurtje voor mijn collectie lijkt me wel errug dik :)

Deel Deze Pagina