ik zit te denken om ook xbox live te gaan halen zodat ik lekker online kan met madden. Iemand zin in toernooitje?
oke, maar als ik bijv straks een live pakket ga halen duurt het dan alles bij elkaar lang voordat ik eindelijk kan gaan spelen>?
uuuh 5 minuten als alles foutloos verloopt... je hoeft helemaal geen pakket te halen, alleen een pre paid card van xbox live
weet er iemand waar ik Blitz the league kan kopen, online shops liefst want in Belgie vindt je die nergens
Hmm ik wil nu bij madden online een quick match gaan spelen, staat er dat me gamertag locked is, iemand enig idee hoe ik verder moet?
Eentje in de VS kreeg een extraatje op zijn game, lees maar...... http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_339701.html?wt.bron=hlnBottomArtikels... nieuwjaarscadeautje , en allen nu naar de winkel.... :b:
Dat wil ik ook en dan EA aanklagen omdat me tere kinderzieltje is gekwetst dan zou ik mijn hdtv zo hebben
madden maar weer uit het stof gehaald. als iemand zin heeft in een potje. TrueDeadEyeNL is mijn gamertag
Ik heb ff de eerste paar pagina's van het topic doorgelezen. Ondanks dat het spel er dus al is, had ik er ook heel veel animo voor. Ben een super grote fan van de NFL en American Football in het algemeen, en ik vind het zo jammer dat ik het zelf niet kan doen omdat er geen club bij mij in de buurt is . Ik wilde sowieso al Madden 07 halen (ik heb alleen Madden 2004). In eerste instantie voor de PC, omdat ik toen nog geen 360 had. Maar nu heb ik dus wel 360, en denk ik dat ik die beter kan nemen dan of niet? Die is toch én beter te spelen (controller ipv keyboard) en een stuk mooier... Toch ? Of kan ik nu beter wachten tot Madden 08?
madden komt meestal pas uit rond augustus, dus je kan m nu makkelijk halen, ik zou je aanraden hem op de 360 te kopen, daar ziet het er mooier uit en idd de controlles zijn makkelijker, plus je kan online
Poe, waarom verward iedereen rugby nu toch met American football, terwijl het 2 verschillende sporten zijn. Maar nee American football leer je niet even op een dagje. Voetbal is niet zo moeilijk, maar football heeft echt zoveel regeltjes, en plays enzo.
maar door middel van minicamp enzo kom je er wel uit, maargoed het blijft lastig als je nog niets weet.. maar zodra je het weet zie je wat voor een geweldige sport het is