1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Madden 07

Discussie in 'Algemeen' gestart door eddyfever, 17 jul 2006.

  1. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil deze game eigenlijk nog steeds halen, maar overal issie iets van 60 euro ofzo :mad:.
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    jup alleen hij is het meer dan waard
     
  3. Calv1n

    Calv1n BIJNA ZOVER:D

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem ook maar eens halen:)
    ik moet alleen uitleg over american football hebben:p
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2007
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    in mini camp is elk aspect van het spel verwerkt alleen dan elk deel los, en in de wedstrijd zijn al die dingen gecombineerd.
    het komt er opneer dat je 4 pogingen hebt om 10 yards te overbruggen, lukt dat krijg je 4 nieuwe pogingen lukt het je niet kan je na 3 pogingen kan je kiezen of het nog een keer te proberen maar je kan de bal ook weg kicken zodat de tegenstander verder in zijn eigen helft begint.
     
  5. Fritske23

    Fritske23 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik deze game ook nog ga halen. Afgelopen weekend weer de play-ofs zitten kijken op NASN en het is toch wel vet. _O_
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    beetje jammer dat de ravens en chargers verloren hebben.. waren beide duidelijk de betere partij in hun wedstrijden
     
  7. Fritske23

    Fritske23 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    zondag weer een topper tussen Manning en Brady, 2 top QBs
     
  8. Calv1n

    Calv1n BIJNA ZOVER:D

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je dat kijken:9 ? pm anders ff
    ik ga hem deze week nog halen
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    als je hem gehaalt heb moet je mij maar ff toevoegen als je een keer online wilt spelen.
    ben alleen de aankomende week zoiezo en warschijnlijk die weekdaarop ook nog niet online omdat mn xbox nog in duitsland is:mad:
     
  10. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf voor de Patriots, dus ben zeker blij met de uitslag van de wedstrijd tegen San Diego :p. Hopelijk kunnen ze de Colts ook nog verslaan, en staan ze dan weer in de Super Bowl :D.

    Alleen heb ik helaas geen NASN, maar ARD zend aanstaande zondag ook de conference finals uit, en SBS waarschijnlijk de Super Bowl :p.

    Ik heb zelf de game nog niet, maar wanneer ik hem (en XBL) heb, zal ik je zeker ff toevoegen aan m'n friendslist NFL_Dolphins ;).
     
  11. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het dubbelpost, maar ik vroeg me even een paar dingen af ;).
    Zit in deze game nog steeds commentaar van John Madden en Al Michaels? Ik hoor namelijk dat hun commentaar eruit is, en dat zou jammer zijn.
    Verder vroeg ik me af of deze game er ook goed uitziet op een SD TV, en dus niet op HD? Want ik zie screens en filmpjes enzo van HD, en daar ziet het er super mooi uit, maar hoe is dat op SD :D??
    En zijn de rosters in dit spel eigenlijk up-2-date met de rosters zoals ze dit seizoen in het echt ook waren?
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Van deze vragen kan ik je er maar 1 beantwoorden, op een SDTV ziet het er ook prachtig uit :)
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    de stemmen zijn er idd uit helaas,
    en de roosters zijn up to date, en door middel van xbox live worden ze dat gehouden

    En k heb mn xbox weer terug, iemand potje bnnenkort?:D
     
  14. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is op dit forum al eens sprake geweest van een competitie op te starten, maar dat is er nog niet van gekomen. Is er feitelijk nog interesse voor?
     
  15. Fritske23

    Fritske23 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg het spel als het goed is deze week, dus ik heb wel zin in een toernooitje binnenkort
     
  16. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nu ook :D, wat een geweldige game. Iemand zin in een potje zondag?
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2007
  17. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een vraag. Is het in deze game ook mogelijk om een heel seizoen te doorlopen met je favoriete team, om vervolgens ook de conference finals en de Super Bowl (XLI) te spelen? Of kan dat niet?

    Want in sommige filmpjes zie ik echt dat ze een wedstrijd spelen in Dolphins stadium, met Super Bowl XLI logo'z aan de zijkanten en op het veld enzo.

    Dan heb ik het overigens over de 360 versie he :9.
     
  18. Fritske23

    Fritske23 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, je kan met je favo team een heel seizoen( of meerdere) spelen. inclusief pre-season, playoffs en superbowl.

    Als iemand een potje wil doen voeg me maar toe: Klaasgier NL
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    na de super bowl ben ik dit spel weer vollop lopen spelen:D hij heeft tijdje in de kast gelegen wegens tijdgebrek en rainbox six...
    alleen ben dr weer helemaal hocked aan:thumbs:

    @ jort:

    Jup dat is allemaal mogelijk, je hebt zelfs de pro bowl die je kan spelen
     
  20. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er (nog) een demo van Madden 07 op Marketplace staat?
     

Deel Deze Pagina