1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Madden 07

Discussie in 'Algemeen' gestart door eddyfever, 17 jul 2006.

  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    die staat er nog wel ja.. en staat ie er niet, probeer het eens op de us marktplace
     
  2. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke. Naja ik heb hem maar niet gedownload, aangezien ik Madden 07 toch al wel graag wilde, dus heb ik hem maar gewoon besteld :9. Hij was in de aanbieding voor maar 29,75 euro :D. Hopelijk krijg ik hem morgen, of anders maandag ofzo binnen.
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    een keuze waar je zeker geen spijt van zult krijgen:thumbs::b:
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    is dit een game die gemakkelijk te begrijpen/spelen is? Zo weet ik bv. helemaal niks van de regels van American Football af (je moet touchdowns maken, dat weet ik wel)
    Maar ik heb wel eens zin in een andere sportgame dan de standaard voetbalspellen, en aangezien ie nog maar 29.99 is... :9
     
  5. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een vrij eenvoudig game om te spelen. Na een aantal wedstrijden zou het moeten lukken. Ook de regels zijn best eenvoudig. Bovendien is het een fantastisch spel.
    Als je vragen hebt laat het maar weten.

    Het belangrijkste is waarschijnlijk dat je 4 pogingen krijgt om 10yards te overbruggen. Lukt dit niet na de derde poging zal je (afhankelijk van de positie op het veld) moeten beslissen of je een 4de poging onderneemt, de bal punt of een fieldgoal trapt. Lukt het wel krijg je opnieuw 4 pogingen om opnieuw 10yards te overbruggen.
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    football is een heel tactisch spelletje, in bepaalde situaties doe je bepaalde "plays"(als je het spel speelt zie je wel wat "plays" zijn, want dat is nogal lastig uit te leggen. maar gelukkig heb je in dit spel de mogelijkheid (ask madden) de 360 jouw tips te geven welke play je het beste kan doen op dat moment. als je daar een beetje op let ga je langzaamerhand wel doorkrijgen wat je waneer moet doen.

    Verder krijg je in de mini camps voldoende uitleg om het spel per positie een beetje te leren kennen.
     
  7. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb hem vanmiddag gehaald. Wilde het dus zoals gezegd al een tijdje hebben, maar vond 60 euro nog een beetje duur, maar aangezien hij nu nog maar 29,99 was, kon ik hem niet laten liggen :D.

    En het ziet er echt mooi uit, ondanks dat ik (nog) geen HD TV heb. En het speelt ook wel lekker, beter dan met een keyboard (minder knoppen op controller, dus makkelijker knoppen te vinden).
    Heb het nog maar een uurtje gedaan ofzo, dus nog niet alle opties gevonden, maar ga zeker nog proberen een Superstar te maken enzo (ff vraagje, kan je met Superstar ook helemaal je speler zelf een uiterlijk - gezicht en spieren enzo - en naam enzo geven?) :D. En nog een keertje online proberen :9.

    Zijn er trouwens ook achievements te behalen met Superstar mode, of is dat alleen met franchise?
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    de achievements die beginnen met SS zijn denk ik voor de Superstar mode :)
    http://www.achieve360points.com/game/maddennfl07/

    ik heb trouwens gelezen / gehoord (videoreviews :9) dat er iets mis was met het fatigue metertje. Is daar ondertussen een patch voor uit, of zit dat probleem er nog steeds in?
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    @ jort: ja je kan je speler compleet samenstellen.
    ik voeg je wel ff toe in mn friendlist, kunnen we een keer online;)
    @ dulle, ik heb niets gemerkt dat er iets mis mee was
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    blijkbaar is er dus al een patch voor, maar dit is wat ik had gelezen:
     
  11. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke is goed, ik zie je friends request wel tegemoet ;).
     
  12. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    is hier geen interesse voor een NFL league?

    ps. de patriots zijn echt wel goed bezig om een 4de titel binnen te rijven
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    k vind dat die HoF players in de free agency het spel echt verneuken voor de franchise... heb je allemaal van die 99 overall players rondlopen die dr helemaal niet thuishoren en het spel eigelijk min of meer verzieken...:mad:

    iemand die weet hoe je kan voorkomen dat die spelers daar komen?
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2007
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    nvm. heb al een maniertje gevonden

    (sry v/d dubbel post)
     
  15. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraagje. Ik heb gisteren een aantal potjes gespeeld, waardoor m'n gamer level al omhoog ging, maar vandaag merkte ik dat mijn gamerlevel weer gewoon op 1 stond. Ik merk ook dat ik iedere keer als ik de game start, ik mijn favo team moet kiezen.

    Weet iemand waarom hij steeds die dingen "kwijt" raakt?
     
  16. Texans

    Texans Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk omdat je het niet gesaved heb of niet geload?
     
  17. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh moet je hem saven... Lol wat een domme fout, ik dacht dat hij dat automatisch deed :9.
     

Deel Deze Pagina